• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Södermalm! Onsdag 2 april.

Compiss

Patek
2-Faktor
Tänkte kolla intresset för en liten GTG (eller stor) nu på onsdag den 2april, typ kl 17-18 eller när det passar.

Vi ses på söder, den som vill äter och tar något att dricka. Den som inte vill kommer förbi och hänger lite soft i skön hipsterstil;)

Även ni som inte har förmånen att vara hipsters och bo på söder är givetvis extra välkomna;)

Någon som är på?
 
Kan funka för mig, mest för att jag börjat intressera mig för klockor (vilket ska vara tillräckligt), men även för att jag har faktiskt ingenting annat för mig (socialt).
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Skulle även kunna funka för mig beroende på när jag kommer hem från annan aktivitet!
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Bra initiativ men jag är tyvärr bortrest hela den veckan. Funkar för mig i princip närsom förutom den veckan.
Brukar det bli gtgs ofta i sthlm?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
F-n... Jag är ju i närheten då, men upptagen från kl. 18 i Gamla Stan...
Bor på Rival, så är ni i närheten kanske jag hinner slinka förbi & ta en öl & snabbklämma på nå´n...

Håller tråden under uppsikt!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag kan nog vara på Söder vid 17 tiden, eventuellt lite tidigare om jag kommer ifrån på jobbet.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Kan tänkas. Är nog på, måste bara kolla hemlogistiken först. Sköter vi lämpligast finala detaljer via PM?
 
Topp