• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG SOUTH. Alla kan räkna men inget vet varför

M021

Rolex
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Lite diskriminering av enzon där va!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Inte nådigt grinig för att jag inte kunde vara med :mad:

Ni ser i alla fall precis som förväntat ut att ha det riktigt bra gossar, ha rejält kul för oss andra också!
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Jäklar va trevligt det ser ut, nästan värt en 50 minuters flight för att va med nästa gång!
 

Cryssarn

Rolex
Tack som fan för en trevlig kväll grabbar. Synd att man ska upp 05, annars hade jag stannat. Också lite synd att jag kom in i GTG svängen så sent. aja, inte mycket att göra åt det. :p
Att äntligen få se en viss AT var en av kvällens höjdpunkter :D
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Tack som fan för en trevlig kväll grabbar. Synd att man ska upp 05, annars hade jag stannat. Också lite synd att jag kom in i GTG svängen så sent. aja, inte mycket att göra åt det. :p
Att äntligen få se en viss AT var en av kvällens höjdpunkter :D
Hoppas du fick klämma ordentligt på den nu :D
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tycker för övrigt att det är pinsamt att ni inte har systemkamera med er. :D
Ja alltså alla säger att ajfån 6 har så jääävla grym kamera osv men tyvärr påvisar mina bilder motsatsen. Kanske mer beror på belysningen eller ännu troligare, fotografen...:sorry:

Tittar igenom tråden nu och ber uppriktigt om ursäkt för vissa bilder (dock ej första som togs på språng, bokstavligen).
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja alltså alla säger att ajfån 6 har så jääävla grym kamera osv men tyvärr påvisar mina bilder motsatsen. Kanske mer beror på belysningen eller ännu troligare, fotografen...:sorry:

Tittar igenom tråden nu och ber uppriktigt om ursäkt för vissa bilder (dock ej första som togs på språng, bokstavligen).
Alla bilder från GTGer suger ju. Ville bara retas lite eftersom Chrisse hade med sig en riktig kamera senast han var på GTG. :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag stämmer in i kören: tack alla inblandade, riktigt trevligt att träffa er som jag har träffat tidigare och riktigt trevligt att träffa er jag inte tidigare träffat. En eloge till allas vår Compiss för en väl uppstyrd GTG.
 
Topp