• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Västerås 1:a feb?!

Snårtas

Rolex
Någon i Mälarens Pärla som är intresserad att ses lördag 1 feb på em? Svara i tråden så kommer PM vad det lider!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

M021

Rolex
2-Faktor
Lyckas på något vänster att lyckas gå på GTG'n i Malmö men när det vankas sthlm/mälardalen ej, sorry för kladd i tråden, måste dock få utlopp för denna frustation att inte kunna träffa likasinnade när möjligheten ges!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Om ni fixar så att vi får gå in på Nymans och kolla in deras Rolex Daytona PN så ska jag göra allt för att försöka pricka in en resa till Västerås lagom till GTGn. ;) Jag återkommer med svar om jag kan närvara.

image.jpg


Kollade i den förra Västerås GTG-tråden och såg att dessa var med på förra GTGn och kanske även vill det denna gång? Lägger även till några andra som kanske vill närvara.

Ping!
sinner
Micke Ni
freno
axa
Mattias79
Rikard
Denke
RicVin
80talisten
 

Snårtas

Rolex
Tidig eftermiddag skulle jag tro. Innan stängningsdags på Nymans ;) om vi inte blir för många...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Topp