• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gubbträff 2015: The bitter eftersmak

Patrik J

Rolex
Ja jävlar, årets gubbträff slutade ungefär som vanligt; julsnapsen kom fram tidigt, Heuer-Pär kräktes på gäst-toan, Omega-Per somnade i barnkammaren och det gjordes ett gäng fylleaffärer. Tre klockor försvann och tre kom in för min del. Om någon tjänade, och i så fall vem, på affärerna är fortfarande mycket oklart. Det visar sig kanske tills nästa år... Förhoppningsvis kan @jonas_w och @osc10 skaffa sig lite hår på bröstet och dyka upp då också. :D
Omega Seamaster 1040, hyggligt skick?
IMG_0629.JPG

Omega Seamaster 321, sa någon hyggligt skick?
IMG_0648.JPG

Omega Suverän, NOS, för bövelen!
IMG_0635.JPG
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Låter som en riktigt lyckad GTG med andra ord :D Synd man missade allt detta. Bra klockor in också, båda Seamasters faller mig i smaken!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Trevliga klockor, gött sällskap och julsnaps borgar alltid för trivsel:)
Seamaster-krongraferna ser riktigt bra ut!
Var det dessa tre som är nyanlända till din samling?
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Vad var det som fick lämna? Du gick väl inte så hårt på julsnapsen att du släppte nån gammrolle eller speedy? :nailbiting:
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Haha nästa år MÅSTE jag lägga semesterplaner efter denna tillställning. Gillar 321...omega per lovade i telefon att ta med sig fler klockor till nästa år eftersom vi norrlänningar gillar att betala överpriser ;-)
 

Patrik J

Rolex
Haha nästa år MÅSTE jag lägga semesterplaner efter denna tillställning. Gillar 321...omega per lovade i telefon att ta med sig fler klockor till nästa år eftersom vi norrlänningar gillar att betala överpriser ;-)
Åk på semester INNAN bara. Så inte pengarna är slut när semestern börjar... :D
 
Topp