• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld Sub....

Gillar personligen inte guld så mycket då det är lite för flashigt och turkigt för min smak. Om jag skulle köra helguld så skulle det dock bli en president eller date just som jag tycker är otroligt läckra. Tycker även att en roseguld / svart yachtmaster är sjukt jäkla snygg. Tycker dock det borde finnas med guldarmband också
Rolex Yacht-Master Everose 116655 Oysterflex rubber 3.jpg
 

Apansson

Torpare
Gillar personligen inte guld så mycket då det är lite för flashigt och turkigt för min smak. Om jag skulle köra helguld så skulle det dock bli en president eller date just som jag tycker är otroligt läckra. Tycker även att en roseguld / svart yachtmaster är sjukt jäkla snygg. Tycker dock det borde finnas med guldarmband också
Rolex Yacht-Master Everose 116655 Oysterflex rubber 3.jpg
Turkigt? :p skönt ordval...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Gillar personligen inte guld så mycket då det är lite för flashigt och turkigt för min smak. Om jag skulle köra helguld så skulle det dock bli en president eller date just som jag tycker är otroligt läckra. Tycker även att en roseguld / svart yachtmaster är sjukt jäkla snygg. Tycker dock det borde finnas med guldarmband också
Rolex Yacht-Master Everose 116655 Oysterflex rubber 3.jpg

Usch och fy!!!!!!!
 
  • Like
Reactions: Ako

Ako

Rolex
2-Faktor
Är det någon annan som kan dela med sig ?
Gärna oyster o plexi tack , o serti såklart....
 
Topp