• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld, varm och vad i hela friden...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Tack ska ni har. Anledningen till att detta kan vara den sista klockan jag flippar är för att grön färg har blivit min grej sen ett år tillbaka ungefär när jag flippade för en Hulk Sub, och grön verka och känns bara rätt för mig.

Tyvärr så blev avsaknande av ädelmetall, speciellt guld för stort och Hulken fick vandrar vidare.

Så jag mitt val stod mellan detta och nya DayDate med grön läderband och tavla, men jag gillar sportklockor mer.
Så därför skaffade jag detta GMT 116718 GMT IIc för att kunna byta grön tavla till den med en Rubber B som har lite grön på också för att tona ner hel guld klocka lite grann. Men jag vill helt enkelt har så mycket grön som möjligt :)
Varför har du då kontaktat mig två gånger och velat byta mot min blåa sub, och detta innan du ens fått hem din "sista flipp"?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Faaan vad läcker!
Gillar gummit också!
Undrar hur den skulle göra sig med vitt gummi!?
 

paradis

Audemars
Kan du inte sätta på länken ock fixa en / några bilder ....................Tycker att den är en av dom vackraste guld Rolex mod.( ej vintage).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp