• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guldbagge - klocka

Andreas_v_H

Breitling
Tjenare,

OK det här blir lite skrytigt men va tusan jag har ingen dyr klocksamling att skryta med så... ;)
Vann guldbagge igår, valde klocka med omsorg - blev en tysk beater mest för att den är elegant och på håll ser ut lite som en Sub... :oops:
Pressbild_Andreas_zps67ce6cd7.jpg


Så då kom jag på att det hade varit dunder om man kunde slängt ut en fråga här på forumet - typ "kan jag hyra/låna/byta till mig en riktig fin-klocka för en kväll, för nu är det TV inblandat". Kanske kan vara något...

EDIT: Glömde nämna vad det är för klocka: En Marcello C "Nettuno" (den första varianten) som jag fixat ny bezel på och servat upp.


Mvh,


Andreas
 

max

Dancing Queen
Stort grattis!! Grymt bra jobbat!

Angående att låna klocka så är det nog en bra ide' att gå på några gtg först så man lär känna varann. Har själv inga vettiga tv-ur än men går säkert att ordna, är la bara att slänga ut en tråd då och se om nån nappar, det finns många godhjärtade medlemmar här!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Klart du ska skryta! Du ska även unna dig en Rolex för att fira vinsten! :)
 

Andreas_v_H

Breitling
Bra poäng Max, stämmer. Tack alla för grattulationer! Jag har uppdaterat posten med info på klockan (har dock inga nya bilder sedan jag fixat till med ny bezel).
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
GRATTIS som fan till Guldbaggen!

Vad gäller att låna klocka till nästa Guldbaggegala så kan du ju alltid locka med ett omnämnande i tacktalet :)

På gamla TTT fick jag låna en klocka av en annan medlem (Toni) till en fest med 80-talschartertema. Nu var den kanske inte skitdyr, men jag blev så klart jätteglad när han erbjöd sig att skicka klockan från Göteborg till Stockholm enkom för festen jag skulle på.
 
C

Crowolf

Guest
((((GRATTIS)))))........ska se filmen snart...

/Poppe


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Guldbagge - klocka

Med löfte att omnämna KS i tacktalet så hade du nog fått låna en klocka :)

skickat med telefonen.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Guldbagge - klocka

Precis, till Oscarsgalan kommer du kunna pryda dig med lånta klockor från armhålorna till handlederna :)

Grattis till vinsten!!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Men jäklar vad stort! Grattis!!! Nu vet jag vem jag ska kontakta när jag väl tar tag i mitt filmprojekt...
 

Ricrob

Patek
Faen va stort! Jättegrattis! Och självklart ska dunskryta, det är ju precis vad Guldbaggen går ut på, positivt menat alltså!

Vill du låna plopp nästa gång (Oscars kanske?) så är det bara att säga till men du.. "U break it, u buy it"! :lol:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! Klart man ska "skryta". Du kan få låna en g-shock av mig om du vill. :mrgreen:
 

Ajax

Omega
Grattis, det är ju jättestort! :) Köp dig en Sub nu (eller valfri annan tv-vänlig modell) och fira rejält! :)
 
Topp