• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gummo

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till Gummo över en kopp kaffe och trevlig pratstund F2F.
Trevlig, bra kommunikation och inga som helst konstigheter.

100% Good guy!
Tack för affären
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålde ett Submariner fat font insert till herrn f2f. Han "muppade" sig och betalade 2 gånger :) Jag märkte det dagen efter då han oroligt hörde av sig, men då hade jag redan passat på att dra till Thailand och köpt en bar ;) 100 % goodguy!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Har köpt en Tudor Submariner av Gummo. Mycket trevlig affär som gjordes upp över en lunch i huvudstaden! 100% Goodguy och dessutom en rätt trevlig person!
 

BCKSTRM

Rolex
Köpte en vintageomega från Gummo. Mycket trevlig herre som jag klart kan rekommendera! 100% Goodguy som jag hoppas göra affär med igen (typ en Tuforsub eller så ;) )
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte ett strap av Gummo som landade fort. Inget strul! Google guy.
Nu väntar jag bara på att han ska skriva i min referenstråd ;)
 

Ringswede

Omega
2-Faktor
Köpte en Aqualand Promaster Enzo av #gummo och kan varmt rekommendera honom som säljare.
Magiskt skick på klockan, väl inslaget och trevlig kommunikation. Snabb leverans.
100% GG.
 
Topp