• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guskleto

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Hej,

Skriv gärna en rad om du gjort en affär med mig.

Hälsningar Guskleto
 
Senast ändrad:

Zed

Swissera
Professional Dealer
Gjort flera klockaffärer med Guskleto. Håller vad han lovar till punkt och pricka. En hedersman som rekommenderas starkt.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har tidigare träffat Guskleto vid gtg och idag blev det en F2F-affär. Krångelfri och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Guskleto, Gmt. Snabb och smidig kommunikation. Snabbt postat. Inga konstigheter, bara att handla på :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka i den övre prisklassen på distans av Guskleto.
Allt var toppen från start till mål.
Enkelt, tryggt och smidigt.
Skulle inte tveka att göra fler affärer av Mr. T :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Har köpt på distans av denne gentleman. Mkt trevlig och seriöst genomförd affär. Allt kom i utlovat skick och exemplariskt packat. Gör gärna affärer igen med Guskleto. 100% goodguy!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Träffat flertalet gånger på GTG och liknande tillställningar, och nu även gjort affär.

Alltid riktigt trevligt, och ett nöje att göra affärer med!
 

MattNatt

Cartier
Köpte en Daytona av Guskelot. Visade sig att packningen runt kronan inte var 100%. Fick rekomendationen att lämna in den till Bergströms för åtgärd. Kostnaden betalades av ovannämda utan att ens behöva fråga. Erbjöd dessutom att köpa tillbaka klockan om "känslan försvann" för dinkan.

De flesta (läs inne på ks..) är vi good guys när affären funkar. Det är när det händer något struligt som de "riktiga" good guys utmärker sig. Döm själva om han är en "riktig" good guy i min bok ;)
 

Hötorget

Breitling
Jag köpte en 5167 i höstas av @Guskleto, haft den i knappt ett halvår - inga som helst problem. Mycket kompetent säljare som gärna delar med sig av sin kunskap. Jag är väldigt nöjd, både med klockan och hela transaktionen. Skulle inte tveka att göra affär med @Guskleto igen. :)
 

Jesper Larsen

Breitling
Jeg købte en Daytona 116515 af Guskleto i går og selvom handelen foregik mellem dansker og svensker gik alt helt smidigt.

Klokken levede 100% op til beskrivelsen.

Gør meget gerne en affære igen.
 

Stein

Cartier
Mycket bra! Gjorde affär med @Götlaborg och det gick hur smidigt som helst. Bestämde mig för affär måndag vid lunch och idag onsdag (klockan skickades) har jag klockan. Sjukt snabbt och tryggt hela vägen samt bra kommunikation. 100% goodguy!
 

Flightattendant

Breitling
Trevlig snubbe köpte en Rolex dj super smidig affär swisha hela beloppet den kom super snabbt på posten och skicket va precis som utlovat. Gör gärna affär igen
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Götlaborg En av de bästa köparna jag haft att göra med. Trevlig och rak kommunikation, betalningen kom direkt även om jag inte hade möjlighet att leverera klockan före en vecka senare. Definitiv Good Guy! :)
 
Topp