• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gutten Tag!

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Nyinkommet är en Tag Heuer Link (3:e generationen? utav 4?)
Den är 42 mm, har grafitgrå riktigt fin och detaljerad tavla och en mycket skön länk. Klockan väger ca 180 g, ungefär som mina Omega PO 42 och IWC GST (ref 3536). Verket baserar sig på 7750 Valjoux. Vattentät ner till 200 m. Lumen (SL) lyser fint.

Jag har tidigare inte hållit Tag Heuer så högt, men det är en riktigt trevlig bekatskap med fin känsla!

bild-37.jpg


bild-39.jpg


bild-38.jpg


bild-40.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har heller aldrig riktit fastnat för TH men har alltid tyckt om den där länken. Sjukt mycket klocka för pengarna (beggat).
 

Ricrob

Patek
leben skrev:
Har heller aldrig riktit fastnat för TH men har alltid tyckt om den där länken. Sjukt mycket klocka för pengarna (beggat).

Fan, är vi tvillingsjälar leben!? :lol: Jag har iofs alltid gillat TH och när det kommer till Link så är man relativt ensam om att gå igång..?

Riktigt fin den där Rozzy, speciellt din version med den större subdialen kl 9, de gamla med tre små subs är inte alls lika sexig. Stort grattis!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Gutten Tag!

Jättesnygg, grattis! Jag har alltid gillat Tag och de nyare modellerna är sjukt hög finish på... Det gamla ryktet om skrammel och quartz är kraftigt överdrivet!! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hmmm. Klockan är riktigt snygg, men länken... :|
Det är en skön känsla när man testar något nytt och blir nöjd :) Grattis!
 
Riktigt fin, Rozzy. Jag har ju tvärtom lite svårt för länken, men tänk er den där boetten på ett svart NATO, gubbz...det vore en fullträff det. :)
 

Ajax

Omega
Undersköterskan skrev:
Riktigt fin, Rozzy. Jag har ju tvärtom lite svårt för länken, men tänk er den där boetten på ett svart NATO, gubbz...det vore en fullträff det. :)


Jag tänkte PRECIS samma sak. Det hade sett kung ut. Jag är själv inte såld på länken, men svart nato hade vart mumma :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tack för de vänliga kommentarerna. Jag vet att länken är en vattendelare (även innan för mig). Jag skall slänga på ett svart NATO efter önskemål samt testa några fler kombinationer! Återkommer med bildbevis!
 
Topp