Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Gutten Tag!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rozzy, 15 januari 2013.

1. Rozzy
    Trådstartare

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Nyinkommet är en Tag Heuer Link (3:e generationen? utav 4?)
    Den är 42 mm, har grafitgrå riktigt fin och detaljerad tavla och en mycket skön länk. Klockan väger ca 180 g, ungefär som mina Omega PO 42 och IWC GST (ref 3536). Verket baserar sig på 7750 Valjoux. Vattentät ner till 200 m. Lumen (SL) lyser fint.

Jag har tidigare inte hållit Tag Heuer så högt, men det är en riktigt trevlig bekatskap med fin känsla!

2. morrism

morrism Friends of KS

Jason Bourne?

3. Rozzy
    Trådstartare

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    That's me... ;)

4. leben

leben El Patrón

Har heller aldrig riktit fastnat för TH men har alltid tyckt om den där länken. Sjukt mycket klocka för pengarna (beggat).

5. Ricrob

Ricrob Friherre

Fan, är vi tvillingsjälar leben!? :lol: Jag har iofs alltid gillat TH och när det kommer till Link så är man relativt ensam om att gå igång..?

Riktigt fin den där Rozzy, speciellt din version med den större subdialen kl 9, de gamla med tre små subs är inte alls lika sexig. Stort grattis!

6. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: Gutten Tag!

Jättesnygg, grattis! Jag har alltid gillat Tag och de nyare modellerna är sjukt hög finish på... Det gamla ryktet om skrammel och quartz är kraftigt överdrivet!! :)

7. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Hmmm. Klockan är riktigt snygg, men länken... :|
    Det är en skön känsla när man testar något nytt och blir nöjd :) Grattis!

8. Kson

Kson Friends of KS

Grattis! TAG har några modeller som är snygga!!

9. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Grattis! trevlig klocka men jag är inte så förtjust i länken.

10. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Riktigt fin, Rozzy. Jag har ju tvärtom lite svårt för länken, men tänk er den där boetten på ett svart NATO, gubbz...det vore en fullträff det. :)

11. Ajax

Ajax Stadsbo

Från:
    Ängelholm

Jag tänkte PRECIS samma sak. Det hade sett kung ut. Jag är själv inte såld på länken, men svart nato hade vart mumma :)

12. Aron

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    Grattis till en trevlig klocka, har själv två st T-H som jag trivs väldigt bra med :)

13. Rozzy
    Trådstartare

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tack för de vänliga kommentarerna. Jag vet att länken är en vattendelare (även innan för mig). Jag skall slänga på ett svart NATO efter önskemål samt testa några fler kombinationer! Återkommer med bildbevis!

Mårtenssons ur Brookfield