• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gym + kampsport Gbg..

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Hej. Har ju tidigare fått hälp med att hitta område i Göteborg.. Nu skulle jag behöva hjälp med att hitta ett bra gym och bra kampsportscenter/klubb.

Gymmet helst 24/7
Och kampsportsklubben ska utöva Mma

Ska ligga så nära Bagaregården som möjligt :) och givetvis vara bra.
Tack på förhand.

Mvh
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Dett finns många olika mma-klubbar i GBG.

GBG MMA där Akira och Overeem fanns frekvent, vet inte hur det går för klubben just nu men ett tag var de rätt poppis.

Kött FC - Har haft många bra fighters och har coolaste namnet.

Gladius MMA - Det självklara valet. Bra uppstyrt både vad gäller träning och instruktörer, inget flumm utan väldigt seriöst och proffsigt. Det bästa är att det ligger i Fighter center där det även går att träna thaiboxning, BJJ och massa annat. Samkörning mellan olika kampsporter blir naturligt. Gladius har även ett samarbete med boxningsklubb.

Jag har tränat i hyfsat många år på fighter center och har inte ett ont ord att säga om stället, alltid bra uppstyrt och alltid väldigt trevlig stämning vilket inte gäller på andra ställen där jag tränat kampsport.
 

newstick

Omega
2-Faktor
Dett finns många olika mma-klubbar i GBG.
Kött FC - Har haft många bra fighters och har coolaste namnet.

Kött försvann väl för flera år sedan...?

För att svara på frågan tror jag det är få klubbar där det även finns ett välutrustat gym att nyttja 24/7. Bästa kombinationen är nog att testa klubbar i ditt närområde och välj den du gillar bäst och kombinera det med ett billigt gymkort. MMA på Gladius eller Fit4Fight kan nog vara värt att testa. Epic Fight Club i Kortedala erbjuder MMA och gym i Life's lokaler våningen under, men det är ju en bit att ta sig.
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kött försvann väl för flera år sedan...?

För att svara på frågan tror jag det är få klubbar där det även finns ett välutrustat gym att nyttja 24/7. Bästa kombinationen är nog att testa klubbar i ditt närområde och välj den du gillar bäst och kombinera det med ett billigt gymkort. MMA på Gladius eller Fit4Fight kan nog vara värt att testa. Epic Fight Club i Kortedala erbjuder MMA och gym i Life's lokaler våningen under, men det är ju en bit att ta sig.
Kan inte påstå att jag är uppdaterad så det stämmer säkert. Har inte tränat på 3 år.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Kött försvann väl för flera år sedan...?

För att svara på frågan tror jag det är få klubbar där det även finns ett välutrustat gym att nyttja 24/7. Bästa kombinationen är nog att testa klubbar i ditt närområde och välj den du gillar bäst och kombinera det med ett billigt gymkort. MMA på Gladius eller Fit4Fight kan nog vara värt att testa. Epic Fight Club i Kortedala erbjuder MMA och gym i Life's lokaler våningen under, men det är ju en bit att ta sig.
Jo självlart blir det separat gym :)
 
Topp