• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här igen. Klocka till Tjejen

Andy McB

Rolex
Lilleputt V-Wolf.
FullSizeRender-22.jpg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Äh, köp en vintage datejust. Det är grymt snyggt på tjejer. Och visst är hon väl värd en lolex... :)
 
  • Like
Reactions: Man

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Även om det inte är den storleken du säker slänger jag in en bild på min julklapp till frugan. Helguld. Kvarts. Ca 10k. Saknar bara lite is.
image.jpeg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Finns från någon sida som talar annat språk än italienska?;)
.
Den sidan pratar engelska om du använder dator och klickar på brittiska flaggan. Seriös säljare men lev tiden kan skilja sig pga italienska posten. Från typ några dagar till två veckor.

Kolla seriouswatches, orientuhren.de , schoeneuhren.de om den finns där annars. Om du nu inte vill köpa från typ creationwatches eller skywatches.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
.
Den sidan pratar engelska om du använder dator och klickar på brittiska flaggan. Seriös säljare men lev tiden kan skilja sig pga italienska posten. Från typ några dagar till två veckor.

Kolla seriouswatches, orientuhren.de , schoeneuhren.de om den finns där annars. Om du nu inte vill köpa från typ creationwatches eller skywatches.


Tackar för dem tipsen.. Trevlig helg
 

Pantzar

Omega
Jag hade kikat på christopher ward, dom är inte så himla dyra och har flera snygga dygare i 38 mm versionen:)
be3577235f0e28d3a5be9484119a0977.jpg
 
Topp