Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Här kan man tala om en samling!

Diskussion i 'Diskussion' startad av SFS, 3 december 2014.

1. SFS
    Trådstartare

SFS Bonde

Från:
    Sthlm
    Icaras, eriksson850 och Gummo gillar detta.
  2. Guinness

Guinness Borgare

Från:
    Umeå
    Spännande, vet inte jag ser så mycket jag känner igen men något intressant finns det säkert.

3. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Hittade inget som fångade mitt intresse rent spontant, men kanske ligger där någon rolig klocka. Jag hoppar iaf. :)

4. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Såg ut som det fanns några kul klockor! Fast det var otroligt dåliga bilder!

5. SFS
    Trådstartare

SFS Bonde

Från:
    Sthlm
    Tror det fanns en hel del Certinor där, men vem vet, kanske det finns drösar med PP:s också ;).

6. JaTack

JaTack Friends of KS

Hehe, skulle inte kunna tänka mig att pantbanken missat det. Men hoppet finns där ;)
    Ser ut att ligga några trevliga klockor i högen, någon Certina och ser i alla fall en Tissot. Men väldigt svårt att se på de helt värdelösa bilderna.. Närbilden de har tagit är på några av de minst intressanta klockorna och med galet mycket reflektioner. Kan det vara en praktikant som fått sitt första uppdrag?

Hade dock varit kul att se klockorna i verkligheten innan man dömer ut samlingen allt för hårt.

eriksson850 gillar detta.
  7. newstick00

newstick00 Bonde

Ojdå, det var några klockor! Tveksamt om det finns några gobitar gömda, dem lär ju ha plockats ur. Russinen ur kakan!

8. Rookie

Rookie Borgare

Med tanke på bildkvalitén på samtliga bilder så känns det som att det är ren dynga som de fotat slarvigt för att få upp priset genom att folk hoppas på att det finns några guldkorn... :shifty:

Icaras, Bojke, eriksson850 och 1 annan gillar detta.
  9. mruhr

mruhr Borgare

Från:
    Storstan
    troligtvis mer skräp än något annat, tyvärr. Såg något som såg ut som Certina och även någon Tissot men bilderna är verkligen kassa. Inget för mig i vilket fall som helst.

10. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Måste vara skräp som dom inte har kunnat sälja tidigare, så la dom ihop allt ock tar en chans...........:eek: Kanske något för en urmakare,reservdelar,mm

11. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Kass ju. De kunde väl i alla fall valt ut några fina och fotat dem separat, eller det kanske var det de hade gjort. :banghead:

Tycker mig se en skin diver och eventuellt en Bulova, annars inget kul.

12. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Någon är beredd att betala 5600:-. Antar att det är någon som varit där och kollat på dem.

Årets sämsta fotograf. Hur kan man ta så dåliga bilder???

yonsson och SFS gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield