• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här kan man tala om en samling!

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hittade inget som fångade mitt intresse rent spontant, men kanske ligger där någon rolig klocka. Jag hoppar iaf. :)
 

SFS

Omega
Tror det fanns en hel del Certinor där, men vem vet, kanske det finns drösar med PP:s också ;).
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tror det fanns en hel del Certinor där, men vem vet, kanske det finns drösar med PP:s också ;).

Hehe, skulle inte kunna tänka mig att pantbanken missat det. Men hoppet finns där ;)
Ser ut att ligga några trevliga klockor i högen, någon Certina och ser i alla fall en Tissot. Men väldigt svårt att se på de helt värdelösa bilderna.. Närbilden de har tagit är på några av de minst intressanta klockorna och med galet mycket reflektioner. Kan det vara en praktikant som fått sitt första uppdrag?

Hade dock varit kul att se klockorna i verkligheten innan man dömer ut samlingen allt för hårt.
 

newstick

Omega
2-Faktor
Ojdå, det var några klockor! Tveksamt om det finns några gobitar gömda, dem lär ju ha plockats ur. Russinen ur kakan!
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
troligtvis mer skräp än något annat, tyvärr. Såg något som såg ut som Certina och även någon Tissot men bilderna är verkligen kassa. Inget för mig i vilket fall som helst.
 

paradis

Audemars
Måste vara skräp som dom inte har kunnat sälja tidigare, så la dom ihop allt ock tar en chans...........:eek: Kanske något för en urmakare,reservdelar,mm
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kass ju. De kunde väl i alla fall valt ut några fina och fotat dem separat, eller det kanske var det de hade gjort. :banghead:

Tycker mig se en skin diver och eventuellt en Bulova, annars inget kul.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Någon är beredd att betala 5600:-. Antar att det är någon som varit där och kollat på dem.

Årets sämsta fotograf. Hur kan man ta så dåliga bilder???
 
Topp