• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här kommer en klassiskt utformad tävling med utslagsmoment!

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Sweet! Löser priset vid tillfälle. Skäms nästan att man lyckades ta hem segern med 2 rätt. Skönt att JoberMan ej lyckades svara rätt på den frågan där han själv var svaret.
Min minnesbild är att jag hade min SMP i flera år innan jag sålde den. Jag har också ägt andra Omegor efter att jag köpte SMP:n. Vill inte med detta klargörande på något sätt hävda att du är en ovärdig vinnare Gavve. Testa att använda vinsten som en hatt. Jag tror att du kommer att göra succé i lilla baren på Riche med den på skallen :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Min minnesbild är att jag hade min SMP i flera år innan jag sålde den. Jag har också ägt andra Omegor efter att jag köpte SMP:n. Vill inte med detta klargörande på något sätt hävda att du är en ovärdig vinnare Gavve. Testa att använda vinsten som en hatt. Jag tror att du kommer att göra succé i lilla baren på Riche med den på skallen :)

Läste du inte frågan? Som köpte en SMP sålde och aldrig köpte en igen..
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Läste du inte frågan? Som köpte en SMP sålde och aldrig köpte en igen..
Visst läste jag den.
2. Vilken forumprofil började sin karriär med en beggad SMP för att kort efter dumpa och aldrig därefter köpa en igen?

"Kort efter" är ju i och för sig inte ett uttryck med någon större precision. I jämförelse med hur länge sedan dinosaurierna vandrade på jorden så kan man nog säga att jag kort efter att jag köpte din SMP dumpade den.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Visst läste jag den.
2. Vilken forumprofil började sin karriär med en beggad SMP för att kort efter dumpa och aldrig därefter köpa en igen?

"Kort efter" är ju i och för sig inte ett uttryck med någon större precision. I jämförelse med hur länge sedan dinosaurierna vandrade på jorden så kan man nog säga att jag kort efter att jag köpte din SMP dumpade den.

Och inte lyckades du läsa reglerna heller..
 
Topp