• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här ska det öppnas!

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Kvällen är ung och jag som många andra är ledig i morgon så vi kör en lådöppning från tidigare idag!

Har varit lite sugen att uppgradera min beater/dykare så here it comes...

obligatoriska paket/kniv-kortet!
Qk8PXfu.jpg

en välbekant vit låda...
wJeohdg.jpg

och ett välbekant innehåll
isUEPLf.jpg

SMP quartz!
ha5ykZ5.jpg

bort med länken och på med ett nato som låg och skräpade... mmm njaaa...
Ttib8bi.jpg

Bort med natot och provar ett brunt racing... Läder på en dykare!?? som att svära i kyrkan, men visst ser det rätt okej ut. Får sitta på tills jag hittat ett bättre!
Vh875Jj.jpg



Sov gott vänner och glöm inte vad Mr Jackson sjöng!
jpR6yXP.gif
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis, den var härlig!

är inte så förtjust i omega med den Quartzen skulle jag faktiskt gärna prova. En omega som kanske håller tiden alltså ;)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Grattis! Kan vara den bästa riktiga beatern som finns.
Btw, läder på dykare är okej, fint till och med..men racingläder på dykare...nu gick du för långt ;)
Gick och la mig med en gnagande känsla i kroppen igår. Hade jag passerat en gräns som inte får passeras när jag slängde på ett racingband på en dykarklocka? Jag sov oroligt och vände och vred på mig... plötsligt vaknade jag av att det dunkade på dörren. När jag kikade ut genom persiennerna såg jag en mob bestående av hundratals klocksnackare med facklor och högafflar som alla skrek efter upprättelse. Mobben bröt sig in genom ytterdörren greppade tag i mitt hår och skrek i mitt öran: ALDRIG ALDRIG ALDRIG....VÄLLING VÄLLING VÄLLING... Jag slog upp ögonen, kallsvettig och ångestfylld. Min treåring ryckte och slet i mig och krävde morgonens vällingflaska! Puuhhh bara en dröm. Snabbt på med morgonrocken, in till klocklådan fick med ett nytt band som byttes medan vällingflaskan värmdes!
Aldrig mer racing på en dykare!
qVIROu0.jpg
 
Topp