• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här tappade jag min Rolex Milgauss, och hittade den igen……

demondave

Rolex
Det här med loctite i gänghålen, är det något man bör köra med jämt? Har aldrig gjort det och blir lite osäker nu. Hur får man upp dom senare?

Till min Sinn som jag beställde med länk medföljde en liten flaska gänglåsning i boxen. Omtänksamt, och om den inte torkar lär den lilla mängden räcka till mina länkar i all framtid :)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Eller så tar men en sämre klocka vid såna tillfällen? Du hade tur som en tok :)

Klockorna som jag äger använder jag ;)
Har dom inte inlåsta eller som prydnad. Men visst, jag han inte få min semesterklocka innan jag drog till barca. Den fastnade i tullen och kom med posten 2 dagar efter jag hade dragit ;(

Så hade allt gått som planerat hade rollen fått stanna hemma. Men eftersom den va den enda klockan i min ägo just då som tålde lite vatten, fick de blev den som fick uppleva lite äventyr!

Alternativet kunde va att inte ha ngn klocka alls,men jag kör ALLTID klocka på :)





Sent from my iPån5, using Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Eller så tar men en sämre klocka vid såna tillfällen? Du hade tur som en tok :)

Klockorna som jag äger använder jag ;)
Har dom inte inlåsta eller som prydnad. Men visst, jag han inte få min semesterklocka innan jag drog till barca. Den fastnade i tullen och kom med posten 2 dagar efter jag hade dragit ;(

Så hade allt gått som planerat hade rollen fått stanna hemma. Men eftersom den va den enda klockan i min ägo just då som tålde lite vatten, fick de blev den som fick uppleva lite äventyr!

Alternativet kunde va att inte ha ngn klocka alls,men jag kör ALLTID klocka på :)





Sent from my iPån5, using Tapatalk
 
Topp