• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Högtalare/hörlurar säljes. B&W MM-1, T-Jays Two prisbump 13/7

dauit

Panerai
2-Faktor
Halloj!

Har lite ljudprylar jag skulle vilja bli av då jag har valt att satsa på lite mer seriösa prylar. Vill ni ha bilder eller mer info, skicka ett PM

B&W MM-1, inköpte för kanske fyra år sedan(?), funkar självklart alldeles perfekt med en större ljudbild än vad man tror att de små rackarna kan klämma ut. Alla sladdar och ljudkontrollen finns kvar, dock inte manualer eller kartongen. http://www.ljudochbild.se/test/hogtalare/test-av-5-datorhogtalare/bowers-wilkins-mm-1
Pris 1000kr

Fostex PM0.4. Aktiva "små" kompakta stereo högtalare, bara att koppla in i datorn med den medföljande 3.5mm kontakten så funkar det. Är glapp i antingen sladden eller ena uttaget då de brusar, men det löses genom lite trixande med sladden. Därav det låga priset, original kartongen finns ej kvar.
300kr SÅLDA

T-Jays Two. Felköp samt för sent att skicka tillbaka, oöppnad.
120kr inklusive frakt.

Högtalarna kan skickas, Dock på egen risk. Jag packar så väl det bara går men vid frakt kommer vi överens om returvillkoren via PM.

Ej retur såvida de inte överensstämmer med beskrivning.

Mvh
dauit
 
Senast ändrad:
Topp