• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hörlurar!

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jag köpte dessa "för skojs skull". Helt ok ljud. Väldigt bra kabel. Trasslar aldrig in sig. Runt 100 kr inklusive frakt. Not bad? :)
HTB1MXg3HpXXXXXsXXXXq6xXFXXXu.jpg
 
Bowers & Wilkins C2. Köpte dessa på klubben förra veckan. Vidrigt trevligt ljud för den pengen. Denna nya version av dessa ska enligt uppgift ej gå sönder lika lätt som de gamla, så de bör ju ha en duktig livslängd om du ej sliter allt för mycket i kontakterna.
https://www.hifiklubben.se/horlurar/bowers--wilkins-c5-series-2-in-ear-horlur/
Köpte oxå dessa, för några dagar sedan.
Får ligga på inspelning ett par dagar först, tyckte de lät tunt det lilla jag har lyssant.
Satt dock bra.
 

CCB

Cartier
2-Faktor
Köpte oxå dessa, för några dagar sedan.
Får ligga på inspelning ett par dagar först, tyckte de lät tunt det lilla jag har lyssant.
Satt dock bra.
Ja, mina lät också ganska tunt innan jag fick till passformen rätt. Jag orkar dock inte låta dem spelas in, men jag vet vad du menar, det kan vara värt :)
 

OBRKV

Cartier
Sladd som inte trasslar sig är typ det viktigaste
Här måste jag vara lite jobbig och säga: allt som man bara slänger ner i fickan trasslar sig. Virar man runt kabeln snyggt och lägger ner i fickan trasslar sig det sällan. Har haft lurar med olika typer utav kablar och har aldrig trasslat sig. Vänner tycker att det är "jobbigt" att hålla på att vira runt kabeln innan man lägger ner den, men om man slipper huvudvärken av trassel varje gång är det värt 5 sek att vira kabeln runt tre fingrar innan man lägger ner lurarna i fickan.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Här måste jag vara lite jobbig och säga: allt som man bara slänger ner i fickan trasslar sig. Virar man runt kabeln snyggt och lägger ner i fickan trasslar sig det sällan. Har haft lurar med olika typer utav kablar och har aldrig trasslat sig. Vänner tycker att det är "jobbigt" att hålla på att vira runt kabeln innan man lägger ner den, men om man slipper huvudvärken av trassel varje gång är det värt 5 sek att vira kabeln runt tre fingrar innan man lägger ner lurarna i fickan.
Har ett par monster hörlurar som har någon typ av platt kevlar sladd, dom har aldrig någonsin trasslat sig, även om man trycker ner dom i väskan utan att vira dem.
 

WBergdahl

Panerai

strider

Panerai
Jag vill ha on ear nu. 2000 kr som
Absolut max. Kommer inte gå upp en spänn. Helst 1500 kr. Vad är bäst i det segmentet? Är ingen soundtorsk. Vanlig snubbe bara.

Funderar på dessa: https://www.netonnet.se/art/ljudbil...28425.9294/?gclid=CM_6l7HLls4CFeoCcwod3IUP_w#

men då säger folk som är helt insnöade på sound att dom inte är något vidare. Suck.
Om du vill ha ett par som både är grymt fina samt superb ljud skulle jag köra på : Sennheiser momentum!
 

SSL

Audemars
Spelade ball men läste sen att Beats är skit när det blir minusgrader. Abryter köp/returnerar.

Kör nog vidare med våra urbanears. Det kommer ju ljud ur dom iaf.
 
Topp