• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad H20 Orca NYTT PRIS!... igen!

emilarne

Cartier
Hej forumpatroner!

Har testat denna några veckor men nu får den lämna då dykarlådan är full.

Detta är enligt mig en riktigt rolig dykare med utbytbar boett, detta pga en skitball konstruktion där man enkelt själv kan lyft ur innerboetten. Detta blir ju ännu skitballare iom det faktum att klockan har WR på 2000 meter.... :0

Fullset + 7 st band medföljer

Detta är även en boett av härdat stål som ej finns att köpa längre.

Klockan är 44,5 mm x 15mm men enligt mig som är partisk till mindre klockor så bär den mindre.

Priset och bytesvärde sätter jag till 7000:- 6500:- 6000:- Byten som är intressant är mest dressare av alla möjliga slag. (men känner jag mig själv rätt så dom flesta förslag välkomna...)

Ang. returrätt:
F2F = ingen ångerrätt.
Distansköp = 3 dagar full returrätt, köparen betalar returfrakt.

IMG_3333.JPG
IMG_3317.JPG
IMG_3320.JPG
IMG_3323.JPG
IMG_3335.JPG


Nedan en udda dykartrio...
IMG_3291.JPG
 
Topp