• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Haglöfs Shosho 33L (perfekta backpackerväskan)? 350kr fraktad.

Krabbeluring

Cartier
Säljer:
Ryggsäcken Shosho Large från Haglöfs - Storlek Large: 33 liter.
Ett stort huvudfack gör den enkel att packa och packa ur. Mindre fack ovanpå locket. Stilren och minimalistisk design utan massa onödigt krimskrams. Sitter mycket bra på mig och är väldigt bekväm. Den har funkat till både weekendresor, kortare dagsturer och t.o.m månadslånga turer i Asien. Med andra ord perfekt till sommarresan eller "jag åker till Asien för att hitta mig själv men det slutar med att jag får sitta på Bangkok Hilton efter att ha försökt smuggla kokain för att betala hemresan"-resan efter gymnasiet!

Storleken gör att den går in som handbagage och kan variera mycket i storlek mha spännbanden.
Färgen är även smidig för bussresor där väskan ligger i ett separat lastutrymme - man ser om någon tar väskan och försöker sticka.
  • Toppöppning med krage som gör att den kan expandera ordentligt.
  • Ett stort huvudfack och topplocksfack (med nyckelhållare)
  • Material: Polyamid (840 D Polyamid)
  • 33 liter
Yttermått cirka (Bredd x Djup x Höjd):60x25x35 cm

Den är i bra skick, men har nån fläck - tror inte det är nån problem att spola av den och skrubba lite. Av någon anledning blev en av bilderna lite skumma och de bilderna där man ser baksidan och den är minst packad visar bäst den riktiga färgen.

Jag vill ha 350kr fraktad, eller 300kr f2f i Malmö - nypris var närmre tusingen 2013 (säljs inte längre). Säljer den då jag ska köpa en lite mindre väska.



FullSizeRender.jpg
FullSizeRender-1.jpg
FullSizeRender-2.jpg
 
Topp