• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Haha...måste få berätta om något roligt som hänt...

Ministern

Founder
2-Faktor

Hugii

Audemars
Idag när jag kollade i mejlboxen min, så hade jag fått ett mejl från säljaren kirill som jag köpte klockan av, samma person som har lunaroyster.

I mejlet så stod det.

Hello Stefan.

This is hilarious!

Och så hade han länkat hit :D Hahaha.

https://klocksnack.se/threads/af-sjodahl-studios-presents.30053/

Snacka om att KLOCKSNACK.SE regerar stort i eller rättare sagt störst i hela NORDEN jao :cigar: !


"Mannen" du är legend men du har inte fattat det än. :artist:
Du är den som får flest kommentarer från våra kvinnliga klocksnackare ;) Det säger väl en hel del :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Måste bara få poängtera en sak, till saken hör att jag har i princip bara skickat tio mejl ångande dom två klockorna jag varit intresserad av, denna jag köpte och denna jag missade i april, därför blir det ju bara ännu mer bisarrt att han skickade mejlet Haha :nailbiting: . Och, och att han hittade länken för det första.


"Mannen" du är legend men du har inte fattat det än. :artist:
Du är den som får flest kommentarer från våra kvinnliga klocksnackare ;) Det säger väl en hel del :)

Nja...är nog bara tillfälligheter det.

Vilken genomslagskraft du och KS har.

Vi har jabla, vi på KS alltså ;)

Underbart helt jävla fantastiskt :D Du är en legend Affe!:cigar:

Det vill jag nog inte kalla mig, Haha! Men kul att höra att några gillar den man är :p .
 
Topp