• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hairlines, detta grubbel.

Erik1

Patek
2-Faktor
Ha ha tokar:D! Har själv en ny bil en lite Audi A1. Jävligt jobbigt att parkera. Helst parkerar jag på bred familje parkering . Annars blir långt bort ifrån alla andra bilar. Så man inte får en dörr i sidan!
Fyfan, hoppas du inte beter dig som en granne till mina föräldrar. Han är så rädd om sin gigantiska suv att han parkerar med två av hjulen på platsen bredvid.. Har sagt åt honom en gång samt parkerat in honom (ofrivilligt, sista platsen..) flertalet gånger men ändå envisas han med detta satyg. Är det någon som får en repa snart är han nog först på tur, medvetet eller omedvetet.

Men angående hairlines, så länge det är på stålet gör det mig ingenting öht. Är ju en del av grejen liksom. Däremot att dinga/ få en repa på bezeln är tråkigare. Råkade göra en rejäl dagen efter jag bytte bezel på min SKX, beater javisst men vill ju att klockan ska vara jämnsliten om ni förstår.. Det sista är otroligt klocknördigt när jag tänker efter, men så ligger det till.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Som sagt du vänjer dig och lär dig älska spåren av användning.

Måste skryta lite med mina stolta hairlines, ja jag är fanatiker av väl använda stållänkar :woot:

Använd dagligen nästan sedan april 2014

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Topp