• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halda och Granturismo-mässan

Charles_

Rolex
Jag tänkte dela med mig av lite bilder som vi tog under motormässan i Nacka Strand i torsdags. Det borde inte ha undgått er att Halda passade på att avtäcka deras nya modell "Race Pilot". Första intrycket är positivt och för er som bara sett pressbilderna så kan jag definitivt säga att den ser mycket bättre ut live. Jag växlade några ord med Mikael och han kunde meddela att de redan hade sålt ett antal exemplar, och då har inte ens den riktiga lanseringen utomlands inletts ännu! ;)

Jag vill också passa på att tacka Mikael och Per för en trevlig pratstund och Tony och Jockinho för möjligheten att få åka dit. Här under följer några bilder som togs i Haldas monter. Mer bilder på bilarna som fanns på plats kommer så snart dessa har redigerats och laddats upp!

_DSC20891.jpg


_DSC2097.jpg


_DSC2019.jpg


7ABEB6C7-78D2-4283-B36F-048A5BF96F52-7112-000003B0DB6BB12D.jpg


1EC7D3A8-7384-4FB8-9DEE-A7DD73ED8582-7112-000003B0EB7DA5C6.jpg


_DSC2313.jpg


_DSC2319.jpg


Space Discovery fanns också på plats :) :

_DSC2308.jpg


_DSC2311.jpg


_DSC2286.jpg


Fler bilder kommer som sagt!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Cool. Tack för bilderna. Halda-märket på armbandet stör mig. Galet fult. :|
 
Topp