• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Halios 1000M a.k.a. Puck

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Halios 1000M a.k.a "Puck"
bild 1 (6).JPG

Tillfälle att förvärva en grymt spännande dykare som tyvärr är alldeles för modern för att vara en keeper för mig.
Trots den väl tilltagna boettstorleken(47mm), lättburen och bär inte speciellt stort, mycket tack vare avsaknad av bandhorn vilket gör den spännande och unik.
bild 2 (6).JPG
Den är komplett med allt som ingår vid nyköp och i mycket fint skick.
Något tråkigt märke på baksidan efter bandbyte, ingenting som stör det totala intrycket.
Inuti klockan tickar ett ETA 2824 som håller tiden som den bör.
Alla funktioner 100%
Gångreserven är bra och den håller tätt för dusch/bad (klassad till1000m).
Tag chansen att förvärva denna utsökta dykare till det facila priset 4300kr.
Jag och klockan finns i Stockholm för affär f2f och om klockan ska skickas står naturligtvis jag för frakten.

bild 3 (6).JPG








På spagettiarmar:
bild (8).JPG
Returpolicy: enl. överenskommelse.

Recension av "A blog to watch": http://www.ablogtowatch.com/halios-1000m-puck-watch-review/
Recension av Hodinkee (DLC version): http://www.hodinkee.com/blog/a-week-on-the-wrist-the-halios-1000m-dlc-the-puck

Den grymma förpackningen:
bild 4 (1).JPG


Välkommen att höra av dig!
/Wille
 
Topp