Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Halmstad/Karlskrona

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Mudfold, 13 juni 2016.

1. Mudfold
    Trådstartare

Mudfold Stadsbo

Från:
    Landet
    Tjena. Ska på tjänsteresa i södra Sverige och får lite tid över på kvällarna i halmstad/karlskrona.

Vart rekomenderar ni en att slösa tid? Bra käk? Etc

Mvh

2. Sveparn

Sveparn Stadsbo

Äta i Karlskrona: Nivå(klassisk ala carte), Biobaren(bra burgare), Sjörök och Saltö fisk.

Philippe Stern och Mudfold gillar detta.
  3. Philippe Stern

Philippe Stern Guran

Från:
    Bengali
    @Sveparn har koll på Karlskrona. Glöm inte Glassiären och moffa glass. Sjörök är ganska okej restaurang också. Prova även på restaurang Landbron. Har inte varit där än, men ska nog dit nästa vecka. Många säger den är bra. Hoppas du bor på Scandic. Bäst. Bra liv och rörelse där också samt fin miljö.

4. Sveparn

Sveparn Stadsbo

Tack, har tillbringat en hel del tid i staden av olika anledningar så lite har man hunnit utforska och att äta är ett stort nöje. Håller för övrigt med om Scandic också. Sökes ett stort utbud av öl kan Biobaren också rekommenderas men även Fox & Anchor(som i övrigt har en relativt tråkig matsedel i mitt tycke).

5. Mudfold
    Trådstartare

Mudfold Stadsbo

Från:
    Landet
    Tack för svar bägge. Men fan.. jag bor på First Hotel Statt Karlskrona. Erfarenheter därifrån? Vi konsulter får bokningarna gjorda åt oss så kan inte ändra. Hoppas det är i samma klass som Scandic.

Då provar jag nog Biobaren första kvällen, får se hur jag gör den andra!

Senast ändrad: 14 juni 2016
  6. Sveparn

Sveparn Stadsbo

Statt är inte riktigt lika bra som Scandic i mina ögon men inte direkt dåligt heller. Duger klart för några nätter med jobbet. Fin gammal byggnad ut- och invändigt men något tråkiga rum. Frukosten brukar vara stor i vart fall.

Mudfold gillar detta.
  7. Philippe Stern

Philippe Stern Guran

Från:
    Bengali
    Sveparn är för snäll. Statt suger hårt. Sunkrum som Esso Motel. Tunna tvåglasfönster så du hör om någon på gatan släpper en fis. Samt alla fyllskallar. Ventilation existerar inte.

Mudfold och Sveparn gillar detta.
  8. Sveparn

Sveparn Stadsbo

Kan finnas en gnutta sanning i detta :)