• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halmstad/Karlskrona

Mudfold

Cartier
Tjena. Ska på tjänsteresa i södra Sverige och får lite tid över på kvällarna i halmstad/karlskrona.

Vart rekomenderar ni en att slösa tid? Bra käk? Etc

Mvh
 
P

Philippe Stern

Guest
@Sveparn har koll på Karlskrona. Glöm inte Glassiären och moffa glass. Sjörök är ganska okej restaurang också. Prova även på restaurang Landbron. Har inte varit där än, men ska nog dit nästa vecka. Många säger den är bra. Hoppas du bor på Scandic. Bäst. Bra liv och rörelse där också samt fin miljö.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
@Sveparn har koll på Karlskrona. Glöm inte Glassiären och moffa glass. Sjörök är ganska okej restaurang också. Prova även på restaurang Landbron. Har inte varit där än, men ska nog dit nästa vecka. Många säger den är bra. Hoppas du bor på Scandic. Bäst. Bra liv och rörelse där också samt fin miljö.
Tack, har tillbringat en hel del tid i staden av olika anledningar så lite har man hunnit utforska och att äta är ett stort nöje. Håller för övrigt med om Scandic också. Sökes ett stort utbud av öl kan Biobaren också rekommenderas men även Fox & Anchor(som i övrigt har en relativt tråkig matsedel i mitt tycke).
 

Mudfold

Cartier
@Sveparn har koll på Karlskrona. Glöm inte Glassiären och moffa glass. Sjörök är ganska okej restaurang också. Prova även på restaurang Landbron. Har inte varit där än, men ska nog dit nästa vecka. Många säger den är bra. Hoppas du bor på Scandic. Bäst. Bra liv och rörelse där också samt fin miljö.
Tack, har tillbringat en hel del tid i staden av olika anledningar så lite har man hunnit utforska och att äta är ett stort nöje. Håller för övrigt med om Scandic också. Sökes ett stort utbud av öl kan Biobaren också rekommenderas men även Fox & Anchor(som i övrigt har en relativt tråkig matsedel i mitt tycke).

Tack för svar bägge. Men fan.. jag bor på First Hotel Statt Karlskrona. Erfarenheter därifrån? Vi konsulter får bokningarna gjorda åt oss så kan inte ändra. Hoppas det är i samma klass som Scandic.

Då provar jag nog Biobaren första kvällen, får se hur jag gör den andra!
 
Senast ändrad:

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Tack för svar bägge. Men fan.. jag bor på First Hotel Statt Karlskrona. Erfarenheter därifrån? Vi konsulter får bokningarna gjorda åt oss så kan inte ändra. Hoppas det är i samma klass som Scandic.

Då provar jag nog Biobaren första kvällen, får se hur jag gör den andra!
Statt är inte riktigt lika bra som Scandic i mina ögon men inte direkt dåligt heller. Duger klart för några nätter med jobbet. Fin gammal byggnad ut- och invändigt men något tråkiga rum. Frukosten brukar vara stor i vart fall.
 
P

Philippe Stern

Guest
Tack för svar bägge. Men fan.. jag bor på First Hotel Statt Karlskrona. Erfarenheter därifrån? Vi konsulter får bokningarna gjorda åt oss så kan inte ändra. Hoppas det är i samma klass som Scandic.

Då provar jag nog Biobaren första kvällen, får se hur jag gör den andra!
Sveparn är för snäll. Statt suger hårt. Sunkrum som Esso Motel. Tunna tvåglasfönster så du hör om någon på gatan släpper en fis. Samt alla fyllskallar. Ventilation existerar inte.
 
Topp