Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Halv-OT. Missar i film?

Diskussion i 'Diskussion' startad av ottwon, 13 december 2012.

1. ottwon
    Trådstartare

ottwon Friends of KS

Såg Ben Affleck i Argo igår, rätt bra film och framförallt en trovärdig skildring av sjuttiotalet.

DOCK har Affleck en enorm, 2000-talsrolle på armen genom hela filmen. Ingen expert ,men skulle tro en DS Seadweller med tanke på hur jävla klossig den såg ut. Ingen stor grej naturligtvis, speciellt inte för människor som itne har samma störning som jag och ni andra här på KS, men med tanke på att allt annat i filmen var helt trovärdigt så stack den där klossen i ögonen på mig och drog ändå ner autenticitetskänslan på hela filmen.

Diskussionsgrunden i den här tråden är kanske inte solklart; men jag antar att andra här gjort samma iakttagelser i andra filmer. Vilka? Och är det andra som stör sig på fenomenet? :D

2. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Låter ju helskumt om dom gjort en sådan uppenbar miss !

3. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

4. Nån som har fler bilder på Affleck i Argo? Jag tycker vridringen ser lite smal ut för att vara Deepsea?

5. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Den ser lite topptung ut på honom :p Förövrigt är det där en miss som endast vi klocknördar lägger märke till :)

Mårtenssons ur Brookfield