• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Handgjorda band och lädernato

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Hej,

Har ett par band över som jag gjorde för någon vecka sedan (se detta inlägg). Gjorde lite band till egna klockor och till andra KS:are och nu är det som sagt några över som jag inte behöver. Som det ser ut nu så kommer jag inte ha tid att göra nya band på ett bra tag, så dessa är de sista som är kvar (och som jag då inte använder till egna klockor). Natot är gjort utifrån singularnatons mått. Alla band är gjorda för hand enligt konstens alla regler!


250 kr/band eller 400 kr för två band skickat och klart. Betalning genom banköverföring, swish eller paypal.

Nu vill jag ha bort banden fort! 200 kr/band eller 350 kr för två!!

(1) 18 mm band i ljusbrunt läder sålt!
(2) 20 mm band i mörkbrunt läder sålt!
(3) 20 mm band i mörkbrunt läder med stålkeepers sålt!
(4) 18 mm nato sålt!
(5) 20 mm nato sålt!

1. Läderband i svenskt vegetabilgarvat läder i ljusbrun nyans. 18 mm vid bandhorn och 16 mm vid spännet. SÅLT
URJt9sv.jpg


XgkbB1R.jpg

KXhQKRU.jpg


2. Band i italienskt kvalitetsläder, mörkbrunt. 20 mm hela vägen. SÅLT
WfXmXXY.jpg


3. Band i italienskt kvalitetsläder, mörkbrunt. 20 mm hela vägen. Likadant som ovan, fast här med stålkeepers.
MBYVAr3.jpg

Pyqn0Ji.jpg



4 och 5. Nato (fast med zulu-ringar) i samma italienska mörkbruna läder. 18 mm & 20 mm (båda sålda)
lvP7jFK.jpg


ULWVcNE.jpg
 
Topp