• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handla aldrig från gråhandlare :D

Mille79

Trollungen
Haha...hatar att skriva från mobilen, skall vara löser dig så klart och inte lyser. Såg att jag glömde och skriva om tavelbytet. Dom allra flesta Rolex modeller finns det flertalet tavlor till. Uppsök Rob med klockans refnr; innan köpet, så får du veta vilka tavlor som finns tillgängliga. Och som redan sagts, lycka till.

Ska det verkligen vara löser dig;)
 

Apansson

Torpare
Tråkigt som fan det som hänt Apis, jag hoppas det lyser sig med klockan! Visst fan är en DD ett bra val, men att få en i nyskick för dom pengarna så måste du ha en jäkla tur. Dom flesta DD har ju några år på marknaden, så dom har nog blivit polerade säkert en och två gånger.

Lite tur och is i magen, då skall du se att det löser sig tillslut!

Hoppas det lyser sig med De Willen till att börja med.

Jo det förstår jag. Jag hoppas att luxurywatches kan fixa Omegan om nu wow är för dåliga. Annars får man väl se vad som händer, kanske blir till att vänta till maj så man kan pytsa in runt 80 lakan för en DD, då kanske man kan få en finare, eller?
 

Apansson

Torpare
Förbannat synd. Den blå är magisk. :grumpy:

Jepp. Jag ska skicka tillbaka den jag fick imorgon så att jag förhoppningsvis kan få tillbaka mina pengar på torsdag, sedan skulle vi se om de kan fixa klockan och i sådana fall blir det ett fakturaköp, så att jag slipper ligga ute med pengar. Det känns jävligt tråkigt om jag inte skulle kunna få tag på den från watchonwatch, VD'n är hur trevlig som helst och har verkligen försökt fixa allt strul de haft, men det kanske inte har räckt hela vägen in i kaklet tyvärr.

Sedan får vi väl se om luxurywatches kan få tag på den, det finns även lite andra amerikanska sidor och dylikt som verkar ha den för ett hyfsat rimligt pris, men först gäller det väl att få pengarna tillbaka antar jag.
 

Apansson

Torpare

Nu sade han att han hittat en klocka med rätt material och urtavla och att han skulle återkomma med bekräftelse och leveranstid imorgon då hans leverantör inte jobbade nu ikväll. Jag hoppas på det bästa någon eller några dagar till...jag vill ju att han ska få en affär, och att jag ska få min klocka!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nu sade han att han hittat en klocka med rätt material och urtavla och att han skulle återkomma med bekräftelse och leveranstid imorgon då hans leverantör inte jobbade nu ikväll. Jag hoppas på det bästa någon eller några dagar till...jag vill ju att han ska få en affär, och att jag ska få min klocka!
Rätt inställning. Lycka till nu!
 

Apansson

Torpare
Det gick tydligen inte att få tag på den klockan hos någon av deras leverantörer. Dock har jag fått pengarna tillbaka utan att ens behövt skicka tillbaka felskicket först, vilket var skönt. Antar att det blir en extra tur till posten i eftermiddag för att skicka tillbaka åbäket.
 

Sjobedan

Rolex
Tycker att du har tagit det hela med ro. En annan hade kanske børjat att svartmåla føretaget, kraxa om kompensationer till høger och vænster.

Du, min herre Apansson ær en sådan kund man ønskar att man alltid har med att gøra.

Sjælv har man med en hel del snickare som ska ha bæst pris, kompensation vid minsta lilla ++

Kudos till dig!

Væl møtt.
 
  • Like
Reactions: ZQT

Apansson

Torpare
Tycker att du har tagit det hela med ro. En annan hade kanske børjat att svartmåla føretaget, kraxa om kompensationer till høger och vænster.

Du, min herre Apansson ær en sådan kund man ønskar att man alltid har med att gøra.

Sjælv har man med en hel del snickare som ska ha bæst pris, kompensation vid minsta lilla ++

Kudos till dig!

Væl møtt.

Kan ha att göra med att jag själv jobbar i försäljningsbranschen.
Ärligt talat så är denna VD för watchonwatch, Staffan, samt hans ekonomiansvarige, Sanne bland de trevligaste personer jag haft att göra med. Det känns synd både för min egen del och för deras del att detta inte gick att lösa.
Nu får vi väl se om jag lyckas ta reda på "rätt" klocka, annars blir det väl att jaga efter en fin day-date tidigare än vad jag trodde i mitt liv.
 

Sjobedan

Rolex
Kan ha att göra med att jag själv jobbar i försäljningsbranschen.
Ärligt talat så är denna VD för watchonwatch, Staffan, samt hans ekonomiansvarige, Sanne bland de trevligaste personer jag haft att göra med. Det känns synd både för min egen del och för deras del att detta inte gick att lösa.
Nu får vi väl se om jag lyckas ta reda på "rätt" klocka, annars blir det väl att jaga efter en fin day-date tidigare än vad jag trodde i mitt liv.


Samma hær faktiskt. Ska bli intressant att se vad man har att vænta nær man flyttar hemåt lite senare i år.

Ønskar dig ett stort lycka till i jakten på klockan! :)
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Det gick tydligen inte att få tag på den klockan hos någon av deras leverantörer. Dock har jag fått pengarna tillbaka utan att ens behövt skicka tillbaka felskicket först, vilket var skönt. Antar att det blir en extra tur till posten i eftermiddag för att skicka tillbaka åbäket.

Skönt!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Bildgooglade referensen i ditt första inlägg. Är det den här du beställde från början?
image.jpg

Jag tycker du ska vara grymt tacksam över förväxlingen. Den ser fördjävla hemsk ut :)
 

Apansson

Torpare
Bildgooglade referensen i ditt första inlägg. Är det den här du beställde från början?
image.jpg

Jag tycker du ska vara grymt tacksam över förväxlingen. Den ser fördjävla hemsk ut :)

Den ser betydligt bättre ut i verkligheten. Jag gillar glansen på tavlan, den finns inte på den nya de ville i gulguld/blå, utan där är tavlan en mer matt finish.
rdGpY96.jpg
inte min bild, tyvärr!
 
Topp