Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Handlare i Lisabon

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ticktack, 11 augusti 2015.

1. Ticktack
    Trådstartare

Ticktack Stadsbo

Från:
    Uptown
  2. Utforskaren

Utforskaren Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag har handlat hos dem. Liten butik i hörnet av Praca da Figueira vid Rossio tunnelbanestation. Hade inte stenkoll på referenser på Rolexur de hade inne, men kändes ändå seriösa enligt mig. Lämnade ett års garanti tillsammans med kvittot. Inget jag botaniserat närmare i vad det innehåller dock. Gick smidigt att förhandla pris och reservera klockan med en som hette Bruno innan jag flög dit.

3. Ticktack
    Trådstartare

Ticktack Stadsbo

Från:
    Uptown
    Jag förstår, har kollat på en klocka där och hittade en via chrono24 med trusted checkout, vet dock ej vilken jag ska välja..

4. marw

marw Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag har ingen koll på dem men min sambos pappa är från portugal och är just nu en månad i Cascais strax utanför lissabon. Önskar du hjälp med att kolla upp butiken eller liknande så dra ett pm så ska jag kolla om han kan hjälpa till.

5. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Har varit inne och handlat där för några år sedan, kändes mycket bra. Nu köpte jag en Tissot jag letat väldigt länge efter och tittade inte närmare på andra klockor. Trevligt, kändes ärligt men vet som sagt inte hur butiken är i sin helhet.

6. Ticktack
    Trådstartare

Ticktack Stadsbo

Från:
    Uptown
    Har haft en del mail kontakt med han Bruno, så jag kommer nog genomföra affären, önskade få betalt till bankkonto så det känns lite tryggare ( halva slaget vunnet ) återkommer med mera info när pengarna är överförda och naglarna börjat få bitmärken ;-)

Mårtenssons ur Brookfield