• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handlare i Lisabon

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Jag har handlat hos dem. Liten butik i hörnet av Praca da Figueira vid Rossio tunnelbanestation. Hade inte stenkoll på referenser på Rolexur de hade inne, men kändes ändå seriösa enligt mig. Lämnade ett års garanti tillsammans med kvittot. Inget jag botaniserat närmare i vad det innehåller dock. Gick smidigt att förhandla pris och reservera klockan med en som hette Bruno innan jag flög dit.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Jag förstår, har kollat på en klocka där och hittade en via chrono24 med trusted checkout, vet dock ej vilken jag ska välja..
 

marw

Panerai
2-Faktor
Jag har ingen koll på dem men min sambos pappa är från portugal och är just nu en månad i Cascais strax utanför lissabon. Önskar du hjälp med att kolla upp butiken eller liknande så dra ett pm så ska jag kolla om han kan hjälpa till.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Har varit inne och handlat där för några år sedan, kändes mycket bra. Nu köpte jag en Tissot jag letat väldigt länge efter och tittade inte närmare på andra klockor. Trevligt, kändes ärligt men vet som sagt inte hur butiken är i sin helhet.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Har haft en del mail kontakt med han Bruno, så jag kommer nog genomföra affären, önskade få betalt till bankkonto så det känns lite tryggare ( halva slaget vunnet ) återkommer med mera info när pengarna är överförda och naglarna börjat få bitmärken ;-)
 
Topp