• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handpenning och problem med återbetalningen!

Taxman

Rolex
2-Faktor
Verkligen relevant vad lagen säger i Sverige när butiken ligger i Norge.

Nej, inte i det enskilda fallet. MEN eftersom detta ämne (återbetalning av erlagd handpenning) är återkommande tycker jag att det är klart relevant. Det brukar dessutom vara alldeles för mycket gissningar och felaktigheter.
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Först och främst ber jag om ursäkt om jag har upprört någon inte alls min min mening.

Gillar inte att krypa till korset och det gör jag inte den här gången häller.
Dock har jag lärt mig en läropeng.

När detta är sagt så har alla kommentarer påverkat mig enormt mycket vakna i morse med en helt annan inställning. Jag är fan lite korkad som har låtit mig hållas ekade ditti mitt huvud plus många sura miner på KS. Inte bra!

Eftter ett samtal så tog jag mig till butiken innan stängning igen. Inga sura miner och inga cigg på kontot! Men det blev en annan JLC istället. Så nu är jag nöjd och glad!

image.jpeg

image.jpeg

Fan, den där är fin. Skönt att det löste sig!
 
Topp