• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hands on!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
A Ancon, det hela började med att jag för lite drygt en vecka sedan helt snöade in på en brons dinka & bara skulle ha en.
Då jag själv anser mig vara lite utan ev handlingarnas man så tog det väll en 30minuter innan jag hittat en & beställt den.

Köpte den från HongKong baserade Dream-watch.com och måste minst sagt säga att det var en riktigt positiv erfarenhet att ha med Angus där att göra. Fick mail svar efter 5 minuter & klockan skickades efter lite mail växlande & betalning via PayPal. Paketet tog sedan 3 dagar på sig från HongKong.

Och döm av min förvåning när jag öppnade boxen, jag hade väntat mig en enkel Box & inget utöver en liten plastbox & ett extra band.

Riktigt fin träbox!
ynyqunes.jpg


Band verktyg och ett rejält ammo läder med brons spänne.

Jag fastande för bronsets möjlighet till patina.
Och måste säga att jag inte är besviken!

En bild innan den fick följa med i vattnet!
gemasena.jpg


Och en efter
4urybega.jpg


Den är inte direkt diskret med sina 45mm!
7e8a2ate.jpg



Måste säga att jag procentuellt är mer nöjd med den med tanke på pris & upplevelse av box än min Royal Oak Offshore!
 

JayJay

Rolex
Nice. Grattis till en nice dinka. Måste kika närmre på den där hemsidan när jag kommer hem från jobbet.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Kul! Grattis. Har spanat på Ancon en sväng förut. Roligt att det känns så bra från början med en märke man inte stöter på så ofta.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grattis! Grymt roligt när det kommer in nya grejer på forumet som inte tidigare florerat! Eloge! :)
 
Topp