• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handtag

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Fan va nöjd man kan bli för det lilla. Håller på med ett projekt som innefattar ett handtag. Knåpade ihop ett och det vart riktigt schysst och när sambon strax efter säger "det där minst lika fint som på min Mulberry väska" så har man fått lön allt slit. Näe tillbaks till min Mancave!

7bo09N2.jpg


gNsDiES.jpg


6FC7XIh.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt cheepo63!

Får man fråga vad/om du har i handtaget för att stabilisera det?

Tänkte bara som tips annars, att typ LVs keepall har ett snöre i för ändamålet.. Vet inte om det fyller någon ytterligare funktion!

Mycket snyggt jobbat iaf! Kommer snart en smärre beställning från mig också!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Stum av beundran. Även jag skulle vilja lägga beställningar. Men jag har dragit mig för det då du minst sagt verkar ha en gedigen orderlista. :)
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Grymt cheepo63!

Får man fråga vad/om du har i handtaget för att stabilisera det?

Tänkte bara som tips annars, att typ LVs keepall har ett snöre i för ändamålet.. Vet inte om det fyller någon ytterligare funktion!

Mycket snyggt jobbat iaf! Kommer snart en smärre beställning från mig också!

Snöre eller rep använder man när man kör tunnare läder. Det här är 4mm tjockt så det viker jag och limmar ihop. Sen syr man kanten, trimmar bort överflödet och voila ett handtag har sett dagens ljus. Vart förvånad att det gick så smärtfritt och vart så bra.
 
Topp