Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Har jag gjort nå't dumt nu?

Diskussion i 'Vintage' startad av trumpetera, 17 oktober 2012.

1. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
  2. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Nej verkligen inte, ångrar du dig så flippar du den till mig.. :mrgreen:

3. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Haha! Ja, det var lugnande! Jag blev bara orolig att jag köpt nå't falskt/skit! Är den inte "jag" står du först i tur, Knät!

4. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Jag har ingen aning om den är falsk faktiskt.. Men det känns inte som en modell som brukar dyka upp som kopia, men vad vet jag..

5. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Nä, det har du nog rätt i-men allt gick så satans fort! Satt med en virre framför datorn, la ett bud, och vips hade jag en "invoice" i mejlen...

6. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Vem har inte gjort det??

Jag vaknade upp efter en rejäl fylla för några år sedan och upptäckte att det saknades över 10000:- på kontot, funderade på vad fan som hände för jag hade klara minnen fram tills jag klev in genom dörren hemma.. Misstänkte direkt taxichaffisen. Kollade sedan mailkorgen, där det låg ett kvitto på fylleshoppade cykelprylar.. Ooops..

7. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Gode gud!! Du vinner!! Jag har inte ens köpt trumpetgrejjor på det viset, och för dom summorna! :)

8. David

David Bödeln

Jag har fylleköpt en TT-Sub hos AD i KL. Är mest nöjd att jag inte slarvade bort den senare på kvällen när jag tydligen lärde australienare häfva øhl.

9. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Tror vinsten ligger hos David nu..

10. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Hahaha!!!! Helt klart! Jag har en del att lära! Jag är bra på att dricka whisky, dock! En början, iallefall!

11. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Förvånad? Knappast.

Vad var det för godelar?

12. David

David Bödeln

Det är för övrigt helt fantastiskt när man haft kamera med sig och envisats med att både fota och filma var femte minut eller så, och kan pussla ihop händelser man har precis noll minne av.

Min absoluta favorit, som är både klockrelaterad och fullständigt oförklarlig, är den här:

13. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Absint. Helt klart Absint.

14. BluesmanV8

BluesmanV8 Biskop

Ta det lugnt med järnet.
    Du kanske hade den lilla, klara tanken :D

15. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Hopebromsar och en Marzocchi 66:a bl.a... Tror det var 2004 jag gjorde detta.. Tro fan om inte bromsarna var fel modell också, så dom fick jag sälja på en gång..