Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Har precis haft en ytters förvirrad konversation med en telefonförsäljare av Omega3....

Diskussion i 'Diskussion' startad av trumpetera, 12 juni 2013.

1. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Hon hade ett gratiserbjudande, som jag tackade så hemskt mycket för, men att jag om möjligt ville byta modell till en Planet Ocean....

Vi talades vid i 9 minuter...

2. jandan

jandan Friends of KS

Haha, jag hade ett liknande samtal för något år sen. Jag hävdade bestämt att jag hört att Omega generation 3 hade problem
    med rotorn, och att jag gärna ville ha Omega2 istället..... till slut blev hon riktigt sur, och gav upp...:D

3. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Kunde hon fixa det ?

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Du skulle frågat om serviceintervaller och servicepriser. ;)

5. calzone

calzone Biskop

Hahaha, hoppas dom ringer mig :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

6. hook

hook I'm user not a dealer!

Man kan alltså få en ny Omega 300 vintage diver för 249Kr / månaden inklusive porto?
    Låter som att dem kommer få sälja en del fisk piller för att kompensera upp!
    När ringer dem mig ?:) SÅ jag kan få deras säkerligen suddiga villkor upplästa :D

7. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Det roligaste var, att hon tackade mig för att jag fått henne att skratta för första gången på flera dagar!

Av ena eller andra anledningen skrattar de flesta kvinnor åt mig....

Rättidig, gruby, exxpert och 2 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield