• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har vi diskuterat denna....

Apansson

Torpare
Det är ju en betydligt snyggare smart- eller träningsklocka än vad vi tidigare sett. Det går åt rätt håll!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tränings/hälsoklockan som faktiskt ser ut som en klocka? Bra utveckling, eller bakåtsträvning!
 

SSL

Audemars
Tror länkarna e blockade i min lur. Funkar i datorn.
Tycker klockan ser intressant ut. Vet vi nåt pris?
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Alarm clock to wake up in the morning with a slight vibration...hehe lycka till. Men jag gillar ändå den. Iden är inte alls dum och designen är rätt snygg om än såg den lite stor ut. Dock är den inte spacead som de flesta elektroniska klockorna. Men det är väl inget jag hade haft på mig dagligen då det finns mycket häftigare och snyggare klockor:)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
luEWgFx.jpg
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Intressant funktion. Lite lik mutewatch i sitt alarmtänk, men där slutar alla likheter. Snygg för att vara en digital klocka som håller koll på en rörelser. Inte farligt dyr heller...
 

paradis

Audemars
Det går inte att se något,kommer till- The link you clicked on is malformed. Contact the editor of the originating page.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Ser ju rätt trevlig ut, men vad är den bra för? Alarmet fattade jag, men är det en hi-tech stegräknare eller är det något jag missar?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Snygg faktiskt.
Jag har deras wifi våg, fungerar utmärkt genom hemsidan men använder främst med Android appen. Hålla koll på vikt osv, grym för det.
 
Topp