• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hardcore beater No1!

Ricrob

Patek
Jag måste ju bara säga det, hårdare beater för pengen finns inte och med nytt zulu från JosefB blev den nu även Masterkillers våta dröm.

Håll i er!

image.jpg

image.jpg


Fett?! Ja lite för fett t.o.m. så jag tog till saxen! Sorry Josef..

image.jpg


Tjäna!
 

hejo

Panerai
Tooligt värre MEN fanskapet fungerar ju bara med Battelerier (som frugan säger)......

Har ett ex liggandes i hyllan som har slut på battelerier o den fungerar ju inte....
Har typ 50 automatare/manuella liggandes i hyllan o de är ja bara att ta en skaka
alternativt vrida så är de ju igång :happyhappy: förstår inte det här med omekaniska klockor...

/Henrik
 

Ricrob

Patek
Tooligt värre MEN fanskapet fungerar ju bara med Battelerier (som frugan säger)......

Har ett ex liggandes i hyllan som har slut på battelerier o den fungerar ju inte....
Har typ 50 automatare/manuella liggandes i hyllan o de är ja bara att ta en skaka
alternativt vrida så är de ju igång :happyhappy: förstår inte det här med omekaniska klockor...

/Henrik
Jag vet.. Och batterier som är sååå dyrt och svårt att byta också, glöm inte det! :nailbiting::hilarious:
 

Ricrob

Patek
I like!

1598262_10153717541190387_1244180547_n.jpg


EDIT: Skaver lite där man klippte, har du nån lösning på det också?
Precis, det som inte dödar härdar, så bit ihop för hällvätte!





Närå, alla kan inte vara lika hårda som jag, så för er tunnbröd rekommenderar jag att elda ganska hett på stumpen och sedan trycka ngt hårt (t.ex. tändaren) mot kanten så att den plattas in i bandet ovan. Detta förutsätter förstås att bandet är av ngn typ av plastigt material, annars avråder jag till dylig handling. :)
 

plattfot

Rolex
Kan hålla med dig, oslagbar i segmentet.
Sitter dessutom, trots sin storlek, relativt bra även på tunnare armar än dina dörrvaktsarmar!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tooligt värre MEN fanskapet fungerar ju bara med Battelerier (som frugan säger)......

Har ett ex liggandes i hyllan som har slut på battelerier o den fungerar ju inte....
Har typ 50 automatare/manuella liggandes i hyllan o de är ja bara att ta en skaka
alternativt vrida så är de ju igång :happyhappy: förstår inte det här med omekaniska klockor...

/Henrik
Hehehe... Flintstone ;))

mvh
theargonaut
 
Topp