• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Harry Winston Opus 6 [Dubbe.nu]

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Harry-Winston-Opus-6.jpg


Om inte Dubbe själv vill krossposta så gör jag det, för jag är mer nyfiken. :)
http://www.dubbe.nu/2012/10/03/harry-winston-opus-6/

Harry Winston har aldrig fallet mig i smaken, men ändå blir jag imponerad varje gång jag ser ett nytt alster.

Kom på mig själv med att kanske ha spenderat lite för lång tid med att se hur Opus 12 visade minuter och timmar, med hjälp av roterande delar...
hwopus12.jpg


Hur som helst, någon som kan berätta lite mer om Harry Winston? Jag vet inte vad jag vill veta, mer än allt som finns att veta...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Rossi, tog mig friheten att köra video-taggarna på din länk istället.
Det där är så häftigt...
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Konstigt på tapatalk blev det videotaggar. Nu ser jag ingenting:). Samma sak med polls; syns inte i tapatalk...
 

Ricrob

Patek
Det är übercoolt! Har också tittat på den videon rätt många gånger.. Helt otroligt, vilket hantverk!
 

Dubbes

Cartier
@Daviden Kul att du gillar mitt inlägg om Harry! Jag måste säga att jag förstår att folk har svårt för dem.
Det är inte helt lättsmällt, Men jag är stor vän av märket och känner Maximilian, så jag är stor av Harry och MB&F.

Posta på bara. Jag blir väldigt glad att mitt arbete uppskattas!! :)
 
Topp