Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Harry Winston Opus 6 [Dubbe.nu]

Diskussion i 'Diskussion' startad av daviden, 3 oktober 2012.

1. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö

Om inte Dubbe själv vill krossposta så gör jag det, för jag är mer nyfiken. :)
    http://www.dubbe.nu/2012/10/03/harry-winston-opus-6/

Harry Winston har aldrig fallet mig i smaken, men ändå blir jag imponerad varje gång jag ser ett nytt alster.

Kom på mig själv med att kanske ha spenderat lite för lång tid med att se hur Opus 12 visade minuter och timmar, med hjälp av roterande delar...

Hur som helst, någon som kan berätta lite mer om Harry Winston? Jag vet inte vad jag vill veta, mer än allt som finns att veta...

2. Rossi

Rossi Präst

3. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Rossi, tog mig friheten att köra video-taggarna på din länk istället.
    Det där är så häftigt...

4. Rossi

Rossi Präst

Konstigt på tapatalk blev det videotaggar. Nu ser jag ingenting:). Samma sak med polls; syns inte i tapatalk...

5. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Så. Video och URL-taggar. ;)

6. Ricrob

Ricrob Friherre

Det är übercoolt! Har också tittat på den videon rätt många gånger.. Helt otroligt, vilket hantverk!

7. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    @Daviden Kul att du gillar mitt inlägg om Harry! Jag måste säga att jag förstår att folk har svårt för dem.
    Det är inte helt lättsmällt, Men jag är stor vän av märket och känner Maximilian, så jag är stor av Harry och MB&F.

Posta på bara. Jag blir väldigt glad att mitt arbete uppskattas!! :)

8. Rossi

Rossi Präst

Ja. Brukar göra så. Då blir du mer aktiv på forumet.;-)

Mårtenssons ur Brookfield