Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hashtag på fotona på forumet?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Johanw, 6 februari 2015.

1. Johanw
    Trådstartare

Johanw Friends of KS

Från:
    Lomma
    Funderat ett par ggr när man går genom fredagstråden och ser alla snygga bilder på allsköns olika märken och modeller. Hade varit grymt om man hade hashtaggat sin bild så den blir sökbar. Finns en grym skatt av bilder i just fredagstrådarna som inte utnyttjas?

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Vi hade en funktion för hashtags påkopplad i begynnelsen. Kommer ej ihåg varför vi tog bort det. daviden eller Spencer66 kanske minns?

3. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Inget är omöjligt.

Bojke gillar detta.
  4. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Förra plattformen... :)

5. Johanw
    Trådstartare

Johanw Friends of KS

Från:
    Lomma
    Funkar ändå. Jag hashtaggade lite på mitt inlägg i fredagstråden. Söker jag på något av orden i sök hittas mitt inlägg men givetvis alla andra trådar som inte tvunget har en bild med ordet. Så om man lägger en "kod" innan taggen? Typ B_ sen sökord? Då borde man bara hitta bildinlägg?

6. Empa

Empa Friends of KS

Ja det hade varit en grym funktion :)
    Även om man hade sitt egna galleri eller kunde se sina tidigare uploads, kommer på mig själv att ladda upp samma bild ibland :)

7. Limpas

Limpas Borgare

Från:
    Stockholm
    En instagram där alla bilder i dagens klocka-tråden och fredagstrådarna automatiskt läggs upp hade varit något :D

ssl, Molle och ozzyozzy gillar detta.
  8. Dalomo

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ja, en funktion där man kunde se en medlems alla uppladdade bilder hade varit grymt.

9. Taxman

Taxman Friends of KS

Om det skulle gå att fixa på något sätt vore det ju helt strålande! Har ju hänt ganska många ggr att man sitter och letar igenom fredagstråden och dagens klock-tråden för att hitta bilder på en bestämd klocka.

Mårtenssons ur Brookfield