• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hasse Varg

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålt två klockor i 40-70k klassen och det har varit helt utan problem. Enkel att ha att göra med och snabb betalning :)
Rekommenderas varmt.
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Hasse Varg var väldigt hjälpsam och besvarade alla mina frågor jag hade om ett ur. Att det inte blev någon affär beror på att jag hittade ett annat ur, men Hasse Varg är absolut goodguy!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Köpte en Speedy på distans av Hasse. Jag betalade i förskott och klockan var mycket fin när jag fick den. Mycket nöjd med affären, Hasse var väldigt seriös och var mån om att båda skulle bli nöjda. Good guy!
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Sålde en vintage Rolex till @Hasse Varg i en snabb, smidig och trevlig affär. Rak och tydlig kommunikation hela vägen från start till genomförd affär och inga konstigheter. Affären gjordes upp f2f på Hasses kontor. En trevlig Good Guy med fina klockor som jag gärna gör fler affärer med. Rekommenderar verkligen denna medlem.
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Jag har köpt utav Hasse. Han är otroligt kunnig och tillmötesgående. Tog sig god tid på att ge utförliga och informativa svar på alla mina frågor, både före och efter affären. En sann good guy, utan tvekan!

Jag gör gärna affärer igen :)
 

Clark78

Cartier
Köpte en jättefin länk till min Speedmaster av Hasse. Jättesmidig och trevlig affär, bistod med massa bilder och information. Tack så mycket! :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sålde en 1675 till denna gentleman under en gtg lunch. Kunde inte ha gått smidigare o mer GoodGuy än så här kan man inte bli:)
 
Köpt en Rolle av @Hasse Varg! Förbaskat trevlig, snabb, enkel, tillmötesgående och smidig i kommunikationen. Vi löste en f2f-deal med en mellanhand som inte hade kunnat vara bättre. Ett sant nöje att göra affärer med Hasse. Idealsäljaren personifierad.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpt en Rolex av Hasse Varg. Väldigt korrekt och smidig hantering. Rekommenderas starkt!
 

takeo

Breitling
Jag fick ett suveränt bemötande från @Hasse Varg när jag köpte en Omega Speedy Tuesdag LE av honom! Det var mitt första klockköp och jag hade inte kunnat hitta en bättre säljare. Fick ta del av Hasses kunskaper om klockor och han svarade på minna ”okunniga” frågor. Köpet gick smidigt, snabbt och kändes tryggt!
 

Korwax

Omega
Köpt en klocka f2f av Hasse. Trevligare prick får man leta efter. Ordning och reda, här är en kille som har koll på klockor. Gör gärna fler affärer med Hasse och kan ge honom mina varmaste rekomendationer! Således 100% GG
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Har bara gott att säga, mkt trevlig person och extremt tillmötesgående
8EAD6B0F-A55B-4334-8A5A-4744EA91CE51.jpeg
 
Senast ändrad:

ted

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka i 70k klassen av @Hasse Varg
Allt gick supersmidigt, bra kommunikation och bättre skick än förväntat. En trevlig pratstund på det och vi har en självklar goodguy :)
 
Topp