• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HateWinter

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en dyrare klocka till @HateWinter
Bra kommunikation. Inga konstigheter samt enkel swishbetalning.
Skulle mer än gärna både sälja och köpa klocka igen med denna goodguy.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpt av @HateWinter , grymt trevlig och seriös säljare! Även snabb och trevlig kommunikation, skulle inte tveka på att göra affär igen. 100% Goodguy!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Sålde klocka till HateWinter.
Väldigt smidig affär,inget velande utan swishade över pengarna kvickt och lätt i förskott!
Skulle inte tveka på att göra fler affärer med honom :)
 

RobRoy

Panerai
2-Faktor
Var på väg att göra en affär med @HateWinter men han ångrat sig och sålde varan till något annan. Väldigt tråkigt när man kommit överens om det mesta och man själv är inställd på att göra affär.


Strange Guy :meh:
 
Otippat - Misstänkte att du skulle skriva här:D
Vi båda velade och var osäkra på varandra.
Det sista du skrev till mig var att det var du som började bli osäker då jag ville att du skulle swisha ett annat nr då jag var osäker på dig som köpare.

Då svarade jag: Det är lugnt om båda är osäkra så hoppar vi det så klart. En affär ska kännas 100% safe. Tack ändå mannen:)

Sedan högg @Richie den direkt samt att vi gjort en affär innan. Sedan såg jag dina pm om att du ville swisha. Men då var den såld. Vi pratar om minuter här.

Sedan var jag inte så trevlig enligt dig, jag körde dålig stil mm i flera pm. Räckte inte det?:)

Vi pratar om en affär på 700:- här, en Apple TV.

Min text är till mannen ovan @RobRoy
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Gjort affär med HateWinter igen, denna gången har jag handlat OT!
Än en gång en snabb,smidig och smärtfri affär :)

Snabbt skickat & väl emballerat, bara plus!
 
Topp