• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HaVet7§

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Bytte en klocka i 50 tusen kronersklassen med Patrik.
Rak och tydlig Komunikation ärlig och vänlig. Kan tänka mig att göra affär med Patrik igen. Good Guy rakt igenom!
Henrik
 

Stihlgren

Breitling
Gjorde precis ett fantastiskt väl utfört byte med Havet (Omega vs IWC) - snabbt, smidigt och seriöst. Inga konstigheter bara rekommendationer! Tack Havet!
 

Erik1991

Breitling
Gjorde ett byte med en Breitling Super Ocean som jag hade mot ett set med 3st Tag Heuer. Allt stämde till 100% och inga konstigheter. Good guy!
 

Stihlgren

Breitling
Gjorde precis mitt andra byte med klockor i 20K-klassen och även detta byte gick snabbt, smidigt och mycket professionellt. 100% good guy!
 
C

Coach

Guest
Köpte en Sjöö Sandström av herrn och allt var precis enligt beskrivning när paketet kom fram. Rekommenderas och en goodguy.
 

Langeman672

Breitling
Köpte en Rolex , inga krusiduller, chattade lite fram o tillbaka. Kom fram till hur vi skulle göra affären , swishade pengarna hade klockan dagen efter :).
110 % Goodguy
 
Senast ändrad:

pharaoh

Omega
Köpte en klocka av @HaVet7§. Allt funkade toppen, korrekt beskrivet, bra kommunikation, väl paketerat, snabbt skickat.

Helt klart en goodguy. Gör gärna affärer med honom igen.
 

The-klimp

Breitling
Köpte en klocka av @HaVet71, klockan var precis som beskrivet i väldigt bra skick. Enkel att ha o göra med, smidig affär och väldigt väl paketerat. Helt klart en goodguy som är väldigt mån om att allt ska bli bra!
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Gjort bytesaffär på distans avseende ett finare ur - kommunikation, beskrivning och frakt var toppklass rakt igenom. Rekommenderas varmt!

Edit: denna affär slutade på allra bästa sätt, dock med en retur av den klocka jag ”sålde” p.g.a. okända bekymmer med klockan. Vi hade väldigt smidig kommunikation och @HaVet71 tog sig an långt mer av det praktiska än vad han behövt givet att felet uppstod med min klocka. Rekommenderas ännu mer efter detta!
 
Senast ändrad:

Stampe

Breitling
Köpt klocka av @HaVet71 på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket välpaketerat. Supertrevlig dialog och okomplicerad att ha och göra med.
Rekommenderas!
100% GG enligt mig!
 
Topp