• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hawk100

demondave

Rolex
Då får jag vara först ut :)

Köpte en Skydiver länk från Hawk100 åt en polare. Polaren lurkar bara här, så jag styrde affären åt honom. Smidig och relevant konversation, postat som utlovat och en barnsligt nöjd polare som nu sportar länk på sin Sjöö Sandström.

Mycket smidig affär!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Köpt en Skydiver av Hawk100 f2f där pengarna swishades. Super trevlig kille som har haft snabb kommunikation under hela affären. 100% Goodguy :)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Hawk hjälpte mig med delar till en modd. Hen skickade ett datumfönster utan att ta betalt och dessutom en go hen som hjälpt till med lite av det mesta.
Goodguy
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpt ett ur på distans av @Hawk100 - mycket trevlig och smidig kommunikation, stor flexibilitet kring frakten och har aldrig sett en mer välemballerad klocka. Skulle gärna göra affär igen!
 
Topp