Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

heffamannen

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av heffamannen, 2 maj 2016.

1. heffamannen
    Trådstartare

heffamannen Torpare

Från:
    Sthlm
    Hej!
    Tomt just nu men hoppas på att fylla upp med grejer inom kort.
    Alla köpare/säljare som gjort affär med heffamannen - skriv gärna in några rader om dealens upplägg/genomförande osv ...
    Hälsn
    Henrik

2. rzc

rzc Stadsbo

Köpte en Tudor Oysterdate av Heffamannen, snabb, rak kommunikation.
    Klockan skickades direkt efter betalning och kom välförpackad och enl. beskrivning.

Gör gärna affär igen!
    :)

heffamannen gillar detta.
  3. Floduttern

Floduttern Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Sålde ett rubberB till @heffamannen, snabb betalning och inga konstigheter. GG i min bok. :)

4. kalas

kalas Torpare

Från:
    Stockholm
    Köpte en Tudor Oysterdate 7966 av @heffamannen F2F.

Mycket trevlig affär, han kunde svara på alla frågor jag hade och klockan var grym! Hann med lite skönt klocksnack också. :)

Riktigt bra säljare, rekommenderas varmt.

5. deddas

deddas Stadsbo

Sålde en klocka till @heffamannen och även fast jag var sen till våran f2f var han supertrevlig och jättelätt att ha att göra med! Rekommenderas starkt. 100% Good guy!!!