• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hej alla, vad skall man välja?

Sputniq

Panerai
Hade exakt samma frågeställning förra året, skillnaden var att min budget var kring 20'. Slutade med att jag, efter bra tips från forumet, köpte en Tudor Pelagos. Mitt råd är antingen Pelagos eller nys Black Bay. Eller varför inte en breitling av något slag? Lycka till och grattis :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
En BB på Nato utan tillbehör skriker väl "jag stal den här ur någons väska på stranden". OBS. Vill vars extremt tydlig med att jag absolut inte menar något mot Gripenbro. Men den känslan får iaf jag. För den har väl aldrig sålts enbart på Nato?

Håller med dig där. En klocka som inte bör vara äldre än ett år men helt utan tillbehör låter lite konstigt. Men går man upp några tusen så finns det begagnade BB att köpa med full set.
Det kanske var en retorisk fråga från dig men nej, säljs bara på läder eller länk.
 
Topp