Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hej från gbg. Hoppas på lite hjälp ;)

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sulan, 12 februari 2013.

1. Sulan

Sulan Guest

Är ute efter ett gmt urverk, ett kinesiskt DG3804B! Är det någon i Sverige som säljer något sånt?

Jag vet att jag kan ta hem det från Canada, Usa ect ect tänkte bara om det fanns någon Svensk source.

Eller i värsta fall om någon kan göra någon service på det jag har. För klockan springer fort som fan, den går för snabbt
    ca 3-4 timmar/24 timmar.

Mvh. Sulan

2. China

China Guest

Tyvärr så får du nog köpa utomlands. Kontakta cousinsuk.com de bör kunna ordna saken, och du slipper krångla med moms och avgifter för ett inköp utanför EU. Service bör inte vara några problem, men det lär kosta mer än ett nytt verk.

3. Sulan

Sulan Guest

Misstänkte det här :( cousin tror jag har noll i lager men skall kolla igen!

Parrin i Canada tar ju bara 20$ för ett men frakten går på 80$ :D

4. _jonte

_jonte Friends of KS

Kanske Borederlinx.com kan vara en lösning för frakt...

Mårtenssons ur Brookfield