• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgtävling: Det sämsta, del två!

U

urinvånaren

Guest
Det gick relativt bra, faktiskt. Jag hann inte starta, hade bärgare på plats inom en timme, och en lånebil från verkstan. Jag kunde lasta om och åka vidare, kom fram två timmar sent, vilket visade sig inte ha någon betydelse alls. Tanken var tömd och sköljd samma dag, så jag kunde byta tillbaka på väg hem. Veckan blev inte så komplicerad som det först verkade på morgonen.
Skönt att det löste sig! det kunde blivit dyrt:nailbiting:
 

David

Bödeln
Det är många bra bidrag, synd att jag inte har ett lager Diesel Time så att ni kunde få varsin. (Namnet på den där klockan känns för övrigt faktiskt ganska mycket som ett slag i ansiktet just nu. Eller kanske snarare under bältet, på pungen närmare bestämt, när jag tänker efter. Det är väl precis vad man bör vänta sig av den sämsta klockan, antar jag.)
 

David

Bödeln
Efter moget övervägande har jag valt max till vinnare.

Det ser ut att vara ett elände att göra rent den där ugnen, och det faktum att maten ändå åts med motiveringen att "plasten hade stelnat" är pricken över i:et.

Grattis! (Eller nåt.)

PM:a din adress så kommer det sämsta priset på posten.
 
U

urinvånaren

Guest
Grattis Max, till det vinnande bidraget! "plast-gratäng":)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Som de övriga sagt, "grattis".
Även om ett grattis i detta fall är jämställt med en pungspark ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

meo_swe

Audemars
Grattis! Fast lite skoj att Max utsågs till sämst:D

Väntar med spänning på en paketöppningstråd!
 
Topp