• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgtävling: Det sämsta, del två!

David

Bödeln
Här kommer helgens tävling, som är stulen rakt av på sämsta möjliga sätt från Camo00.

Lägg upp en bild på något riktigt dåligt! Vad som helst, alla kategorier; sämsta parkeringen, dåligt skött nageltrång, en kass lunch eller en misslyckad blind date. Låt fantasin flöda!

Priset? Vinnaren kommer att få världens sämsta(?) klocka!

130524-Ful_zps7cad9c1f.jpg


Klockan behöver vid det här laget inte någon presentation, men för den som mot förmodan missat detta underverk finns en utmärkt recension här, samt en unboxing här.

Vinnare kommer dessutom att få den utan batteri, ett riktigt, riktigt dåligt pris!

Regler:
  • Du måste ha tagit bilden själv, klockrelaterat är inget måste.
  • Deadline är söndag 26/5 23.59.
  • Du som vinner priset MÅSTE hålla en ny tävling med klockan som pris inom åtta veckor.
  • Jag är enväldig domare och beslut kan inte överklagas, även om en röst från Camo00 väger tungt.

Vinnare annonseras i denna tråd på måndag kväll.

Visa nu det sämsta livet har att erbjuda!! Trevlig helg!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Åh en pyttipanna tänker ni... Tyvärr var målet en fin omelett. Smakade t.o.m. om möjligt ännu sämre!
20130519_181644_zps84cfe2db.jpg


/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Wollen

Mao
2-Faktor
I jakten på öring och harr med bombardaflöte och fluga klev denna ofantliga bjässe på...
Skäms över att lägga upp bilden (inte pga fisken utan att jag inger ett falskt intryck av att vara glad).

David (hoppas att mitt bidrag är OK trots att jag själv inte tagit bilden, den är dock tagen med min kamera och med mig avbildad, skulle det inte vara OK tar jag gvs bort den och ger ett nytt bidrag!)
NPoazHn.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kön på bolaget en lönefredag - det är riktigt dåligt eftersom jag redan är sen och har en tid att passa...

95896945-D5C8-4794-A7BB-3378DADA9582-29990-00000E1C8EB3656A_zps631b840a.jpg
 

Wollen

Mao
2-Faktor
a5aqe6yg.jpg
7yse4aza.jpg

I den senare bilden vill jag markera att tjejjeansen bärs av en man.
Vi skrattade gott och länge :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

max

Dancing Queen
Ser inte bra ut,ser ut som om du får köpa ny ugn!! inga problem bara att PM:a mig ;)
hehehe skulle faktiskt behöva en ny spis även om det gick att rengöra detdär, halfa halfa priset kompis? :)

Kan för övrigt tillägga att min sämsta-bild var sämre än jag först räknat med... insåg nämligen att min älskade son verkligen var hungrig, så han hade ätit upp innehållet i lådan!!
Jag försökte förklara att det nog inte var så hälsosamt gjort men han kontrade med att plasten ju hade stelnat igen innan han skyfflade över maten till en tallrik. Hum han har överlevt helgen iaf även om han lyser lite oroväckande i mörker ;)
 

David

Bödeln
Eh.

Dröjer.

Bensinpriset har diskuterats. Jag har precis tankat fullt.

Priset på BENSIN är inte mitt största problem just nu. Så kan vi säga.

null_zps924aefab.jpg


Min vecka blev just rejält mycket mer komplicerad. (Inte för att det behövdes.)

Det är nästan så att jag utser mig själv till vinnare. Så kan vi också säga.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Eh.

Dröjer.

Bensinpriset har diskuterats. Jag har precis tankat fullt.

Priset på BENSIN är inte mitt största problem just nu. Så kan vi säga.

null_zps924aefab.jpg


Min vecka blev just rejält mycket mer komplicerad. (Inte för att det behövdes.)

Det är nästan så att jag utser mig själv till vinnare. Så kan vi också säga.

Lyckats få i fel bränsle? Bara ringa bärgaren...
Om så är fallet är du den giva "vinnaren" utan tvekan!
 

Landshark

Cartier
I och för sig anser också jag att en feltankning hade motiverat att du fick behålla skönheten ett tag till.
MEN: "Deadline är söndag 26/5 23.59". Rätt ska vara rätt! :bookworm:
 
U

urinvånaren

Guest
Eh.

Dröjer.

Bensinpriset har diskuterats. Jag har precis tankat fullt.

Priset på BENSIN är inte mitt största problem just nu. Så kan vi säga.

null_zps924aefab.jpg


Min vecka blev just rejält mycket mer komplicerad. (Inte för att det behövdes.)

Det är nästan så att jag utser mig själv till vinnare. Så kan vi också säga.
Stackare:( fy fan vilke öde jag lider med dig! vad hände sen, eller det förtäljer inte historien?
 

David

Bödeln
Stackare:( fy fan vilke öde jag lider med dig! vad hände sen, eller det förtäljer inte historien?

Det gick relativt bra, faktiskt. Jag hann inte starta, hade bärgare på plats inom en timme, och en lånebil från verkstan. Jag kunde lasta om och åka vidare, kom fram två timmar sent, vilket visade sig inte ha någon betydelse alls. Tanken var tömd och sköljd samma dag, så jag kunde byta tillbaka på väg hem. Veckan blev inte så komplicerad som det först verkade på morgonen.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Men fyfan, har hört skräckhistorier om vad som kan hända... Hoppas det inte kostade dig en rolle heller..
 
Topp