• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helson shark diver 40mm svart

Phenixfox

Omega
IMG_0917.JPG
Bytte till mig denna tuffa dykare här på forumet för några veckor sedan. Tyvärr är mina handleder för små för att klockan ska bära riktigt snyggt :/ och därför får jag motvilligt släppa den.
Klockan är i fint skick. Hairlines och märken från skrivbordsdyk finns så klart men inget störande. På ringen finns ett märke vid 50 och 10, men det är knappt man lägger märke till dem. Skruvade pins i länken. Någon av skruvarna gängar lite dåligt men de sitter bra ändå. Gummibandet är mjukt och fint och har en härlig lukt. På baksidan syns en dykare simmandes med några hajar.
Lumen är helt galen (se bild)
Vattentät 500m (är nog dax att göra en tryckmätning innan bad för säkerhets skull men dush har gått bra). Skruvad krona med ett H för Helson, snygg detalj. Ringen klickar fint och känns tajt och bra.

Klockan är 40mm, 20mm mellan bandhornen och 49mm L2L.
Medföljer gör orginallåda med länk, extra länkar och verktyg. Gummiband (monterat)

Pris: 2200:- inkl frakt
Retur: Enligt ök och då står köpare för rek frakt.
Referenser finns.

Tack KS för annonsplats och givande forum.
 

Bilagor

  • IMG_0918.JPG
    IMG_0918.JPG
    65.7 KB · Visningar: 106
  • IMG_0921.JPG
    IMG_0921.JPG
    121.8 KB · Visningar: 99
  • IMG_0920.JPG
    IMG_0920.JPG
    76.7 KB · Visningar: 101
  • IMG_0844.JPG
    IMG_0844.JPG
    73.7 KB · Visningar: 108
Topp