• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Helson Sharkdiver 45mm Bronze/Green

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Ja, varför inte. Säljer denna knappt använda bronsklocka. Klockan är utplockad i juli i år och således mycket lite använd. Kommer mer grönt originalgummin men även en sjysst hornback gatorstrap från Ted Su, 200 dollars ny. I övrigt alla originaltillbehör samt cert.
Spec:
Case: CuSn8 bronze - Ø 45 mm - height 18 mm - lug distance 24 mm, lug to lug 54mm.
Screwed crown w. side protection
Case back: Titanium
Automatic helium escape valve
Sapphire crystal: 4 mm thick - inside AR coated.
Water resistance: 2000m/6.600 ft
Antimagnetic to 70.000 A/m
Dial, hands and bezel coated with swiss SuperLuminova
Strap: Comfortable 24 mm natural rubber strap with 22mm bronze buckle.
Movement: 25 Jewel ETA 2824-2 automatic
US$1299
cbVogXt.jpg



Priset sätter jag till 7 900:-
Kan skicka klockan men träffas gärna. Kan ses i Borås, Göteborg eller Lerum. Eventuellt även Linköping och Helsingborg under nästa vecka.

Har just nu feta problem med allt som har med internet att göra, återkommer med fler bilder senare
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Kör lite uppåt igen. Kan tänka mig byten, är i dagsläget inte intresserad av pengar upp från min sida.
Kan tänka mig guld i byte, halsband.
Klockan används inte alls.
 
Topp