• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helt NY 116710 BLNR "Batman" prissänkning

Tjenare, säljer/byter min Rolex GMT II 116710 BLNR "Batman". Klockan är 100% helt ny och komplett, aldrig använd. Den köptes den 1 April (hahaha) men den är ingen skämt :) den är grym snygg och världens första ceramic bezel i två olika färger.

Skulle spara den men livet är kort så nu säljer jag :p

Certet har ingen namn så skriv dit Bruce Wayne om du vill ;)

Säljpris 70.000kr 69.000kr (mitt bästa pris) eller bytepris 75.000kr mot nånting annat rolig som jag tycker om, helst Rolex, pengar upp eller ner. Har referenser om det behövs.
Returrätt: Ingen då klockan är som sagt 100% helt ny, fortfarande "oskuld" hehehe.

Anyway, here is bilder:











 
Topp